ترامپ: من رییس جمهور دوره جنگ هستم

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: من رییس جمهور دوره جنگ هستم
ترامپ: من رییس جمهور دوره جنگ هستم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که من احساس می کنم رییس جمهور دوره جنگ هستم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به خبرنگاران درباره دیدگاهش نسبت به اینکه آمریکا در دورانی شبیه به دوران جنگ قرار دارد، گفت: من همین احساس را دارم ، رئیس‌جمهور دوران جنگ. 

برداشته شدن گام مهمی در راه محدود کردن فروش سلاح های آمریکایی به عربستان  - اسپوتنیک ایران
کرونا برای اولین بار به کنگره امریکا رسید

او افزود: دوران سختی است، همه ما در حال نبرد هستیم. باید بخش‌هایی از اقتصاد را می‌بستیم که طی شش هفته گذشته در بهترین شرایط خود بودند.

ترامپ ویروس کرونا را دشمن نامرئی خوانده و دولت وی ممنوعیت‌های مسافرتی را وضع کرده و تاکید دارد که دولتش در مبارزه با این ویروس بهترین عملکرد را دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: این سخت‌ترین دشمن است یک دشمن نامرئی.

ترامپ اعلام کرده که "قانون تولیدات دفاعی" - قانونی که برای اولین بار در پاسخ به جنگ کره در سال 1950 اجرایی شد- را فعال کرده است. این قانون به رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد صنایع کشور را به تولید تجهیزات و لوازم پزشکی حساس و مورد نیاز نظیر ماسک و دستکش که در دوران همه‌گیری با کمبود روبرو هستند، وا دارد.

ترامپ با ابراز خوشبینی نسبت به تلاش‌های دولتش گفت که با این تلاش‌ها تهدید علیه مردم آمریکا کاهش خواهد یافت. ترامپ اعلام کرده که اقدامات اساسی برای مقابله با این ویروس و تاثیرات اقتصادی آن اجرا می‌شود. دولت وی همچنین با کنگره برای ارائه یک بسته اقتصادی جهت کاهش تاثیرات اقتصادی این همه‌گیری بر مردم همکاری دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала