پاسخ تند ترامپ به ادعای دمکرات ها درباره حمایت مسکو از وی

© REUTERS / Mike Theilerترامپ به رقیبش : انگشتان کثیفت را لیس نزن!
ترامپ به رقیبش : انگشتان کثیفت را لیس نزن!  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا نمایندگان حزب دموكرات این کشور را كه ادعا می کنند ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه خواستار انتخاب مجدد وی است، دیوانه و بیمار نامید.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ این مطلب را روز جمعه در تظاهرات حامیان خود در لاس وگاس (ایالت نوادا) اعلام کرد.

ترامپ خاطرنشان كرد: "مردم آمریكا از اتهامات بی اساس دموکرات های بیکار پس از پایان یافتن دوره سه ساله جستجوی شواهد  و مدارک حاکی از روابط وی با روسیه در جریان روند استیضاح ، خسته شده اند. رئیس جمهور  ایالات متحده  درعین زمان تأکید کرد که وی در هرحال قصد دارد در آینده روابط خوبی با روسیه برقرار کند.

دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
ترامپ از طرح استیضاح تبرئه شد

وی همچنین در پاسخ به بیانیه هیلاری کلینتون ، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات  2016 که اعلام کرد جیل استین و تولسی گابارد، اعضای حزب  دموکرات ، عوامل روسیه هستند ، توضیح داد که "وی شخصاً با آنها آشنا نیست  اما این افراد قطعاً خبرچین برای  روسیه نیستند. "

رابرت مولر، دادستان ویژه آمریکا از سال 2017 تا سال 2019 تحقیقاتی درباره  گویا تلاش‌های دولت روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا انجام داد اما در جریان آن تبانی ترامپ با روسیه برای پیروزی در این انتخابات ثابت نشد. هم کرملین و هم کاخ سفید وجود چنین "تبانی" بین خود را نفی کرده اند.

انتخابات ریاست  ‌جمهوری ایالات متحده آمریکا برای ۳ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده تا در جریان آن  رئیس جمهور آمریکا به همراه معاونش انتخاب شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала