راز تناسب اندام و رژیم خاص ملانیا ترامپ چیست؟

© AFP 2023 / Saul Loebدوست نزدیک همسر ترامپ وی را لو داد
دوست نزدیک همسر ترامپ وی را لو داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اندام متناسب و ظاهر جوان ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، اولین نکته‌ای که باید درباره برنامه رژیم ملانیا بدانیم این است که بسیار منظم است. او در یک مصاحبه اختصاصی با مجله جی‌کیو گفت که روز او با یک اسموتی پر از ویتامین و یا بلغور جو دوسر شروع می‌شود. ملانیا ترامپ صبحانه را سبک می‌خورد. او معمولا یک اسموتی در صبح می‌خورد که حاوی میوه‌های ارگانیک و سبزیجات به همراه ماست بدون چربی، روغن زیتون، مکمل‌های امگا ۳، ویتامین دی و دانه‌های کتان است.

ملانیا در طول روز به اندازه کافی غذا می‌خورد و حداقل ۷ مورد مهم را هر روز داخل برنامه غذایی‌اش داشته باشد. این موارد بیشتر شامل انواع آنتی‌اکسیدان‌دارهاست که برای جوان ماندن لازم است. ملانیا گفت که او وعده‌های غذایی مناسبی را برای خود به عنوان یک اجبار خسته‌کننده تنظیم نکرده است، اما در شرایطی که به خوردن میان‌وعده تمایل دارد، میوه یا حتی تکه کوچکی شکلات می‌خورد، هوس غذا و تست در هر زمان وجود دارد و او هرگز آن را سرکوب نمی‌کند. 

در برخی مصاحبه ها ملانیا گفته است که روزانه حداقل ۷ عدد میوه می‌خورد. شاید به نظر شما این تعداد میوه در طول روز زیاد باشد اما تحقیقات نشان داده که خوردن میوه و سبزیجات بیش از ۵ عدد در روز، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها، از جمله حملات قلبی و سرطان، را کاهش می‌دهد.

ملانیا ترامپ   - اسپوتنیک ایران
ملانیا ترامپ چقدر ثروت دارد؟

بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند ملانیا خودش را از هر چیز شکری و قندی محروم می‌کند تا اندام خود را زیبا نگه دارد، اما اینطور نیست. بانوی اول آمریکا می گوید که در برابر هوس‌هایش مخالفت نمی‌کند، حتی اگر هوس او برای شکلات باشد. ملانیا می گوید: من غذای ویژه‌ای ندارم که همیشه بخورم، و اگر قرار باشد میان‌وعده بخورم، میوه و حتی مقداری شکلات است. فکر می‌کنم بدن شما هم به آن نیاز دارد. او حتی اقرار می‌کند از خوردن بستنی لذت می‌برد…

ملانیا می‌گوید همان‌قدر که میوه دوست دارم عاشق سبزیجات هستم، اما نه هر سبزیجاتی. زمانی که صحبت از سبزیجات به میان می‌آید، او بسیار محتاطانه عمل می‌کند. به بیان دیگر او هر نوع سبزی را نمی‌خورد.

عجیب‌ترین بخش رژیم غذایی ملانیا ترامپ مصرف فست‌فود و نوشابه کولا است، ملانیا به تاثیر غذاهای مصرفی بر سلامتی‌اش آگاه است اما با این اوصاف، او از فست‌فودها نمی‌گذرد. برای مثال زمانی که او برای حمایت از آسیب‌دیدگان طوفان هاروی به تگزاس سفر کرد، به یک رستوران برگر در شهر کورپس کریستی رفت و علاوه بر سفارش همبرگر در آنجا، ۳ باکس دیگر ساندویچ و سیب‌زمینی سرخ‌کرده سفارش داد تا در طول سفر به همراه خود داشته باشد و بخورد.

رژیم غدایی و سبک زندگی آموزنده کریستیانو رونالدو  - اسپوتنیک ایران
رژیم غذایی و سبک زندگی آموزنده رونالدو

همسر دونالد ترامپ راز زیبایی‌اش را تغذیه سالم می‌داند، ولی در این تغذیه سالم گاهی ناپرهیزی هم وجود دارد یا بهتر است بگوییم او به خودش سخت نمی‌گیرد، چراکه اعتراف کرده هیچگاه رژیم‌های سخت نگرفته اما همیشه سعی می‌کند که اعتدال را در مصرف مواد غذایی‌اش رعایت کند. به گفته او: «من غذاهای سالم را ترجیح می‌دهم زیرا به من انرژی و حس خوبی می‌دهند.» 

ملانیا ویتامین‌ها را نه‌تنها برای رژیم غذایی سالم، بلکه برای زیبایی‌اش نیز مصرف می‌کند. او می‌گوید:«من ویتامین‌های مورد نیاز بدنم را به طور کامل مصرف می‌کنم علاوه بر آن از مرطوب‌کننده‌های طبیعی حاوی ویتامین آ، سی و ای نیز استفاده می‌کنم چراکه به نظر من ما باید به همان اندازه که به رژیم غذایی‌مان اهمیت می‌دهیم، به پوست‌مان نیز رسیدگی کنیم. من در انتهای روز تمام آرایشم را پاک می‌کنم و مرطوب‌کننده‌های ویتامینه را به پوستم می‌زنم.»

ملانیا وقتی که گرسنه می‌شود و دوست دارد چیزهای شیرین بخورد، شکلات می‌خورد. البته او در انتخاب شکلات‌هایش هم محتاطانه عمل می‌کند برای همین شکلات تلخ را ترجیح می‌دهد. شکلات‌ها معمولا چربی و شکر زیادی دارند اما در عوض شکلات تلخ فوایدی دارد که نمی‌توان از آن گذشت. مصرف شکلات تلخ به سلامت قلبی، کاهش استرس و جلوگیری از دیابت کمک می‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала