اعتراف آمریکا به زخمی شدن 11 سرباز در جریان حمله موشکی ایران

© Sputnik / Denis Petrov /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف آمریکا به زخمی شدن 11 سرباز در جریان حمله موشکی ایران
اعتراف آمریکا به زخمی شدن 11 سرباز در جریان حمله موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرماندهی مرکزی آمریكا تأیید كرد كه 11 سرباز در اثر موشک باران پایگاههای آمریكا در عراق توسط ایران زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام تایید کرد که در اثر حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، 11 سرباز آمریکایی زخمی شده اند.

بیل اربان، سخنگوی سنتکام گفت: " انتظار می رود که این نیروها زمانی که آماده برای خدمت در عراق باشند، به این کشور بازگردند."

آیا آمریکا تلفات خود در نتیجه حمله موشکی ایران را پنهان می کند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا آمریکا تلفات خود در نتیجه حمله موشکی ایران را پنهان می کند؟

پیش از این، Defense One نوشته بود که در جریان اصابت موشک های ایران در 8 ژانویه، 11 نفر با جراحات مشکوک به ضربه مغزی در بیمارستان بستری شدند. قربانیان به بیمارستانهای نظامی آمریکایی در کویت و لندستول در آلمان منتقل شدند.

ایران در پاسخ به کشته شدن سپهبد قاسم سلیمانی در بغداد در نتیجه حمله هوایی ایالات متحده، پایگاه های آمریکایی را مورد حمله موشکی قرار داد.

تا پیش از این، واشنگتن اظهار کرده بود که تلفاتی در بین نیروهای آمریکایی مشاهده نشده است.

 در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام "شهید سلیمانی" برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала