بلومبرگ: تمام ثروتم را برای خلاص شدن از شر ترامپ هزینه می‌کنم

© AP Photo / Thibault Camusبلومبرگ: تمام ثروتم را برای خلاص شدن از شر ترامپ هزینه می‌کنم
بلومبرگ: تمام ثروتم را برای خلاص شدن از شر ترامپ هزینه می‌کنم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که حاضرم تمام ثروتم را برای خلاص شدن از شر "ترامپ" هزینه کنم.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل بلومبرگ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 گفت: آماده ام بخش اعظم ثروت خود را خرج شکست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده کنم. وی همچنین انتقادهای دیگر نامزدهای حزب دموکرات که او را میلیاردی خوانده‌ اند که تلاش دارد انتخابات را بخرد، رد کرد.

مبارزه میلیاردر آمریکایی با ترامپ - اسپوتنیک ایران
مبارزه میلیاردر آمریکایی با ترامپ

وی گفت: اولویت اول این است که از شر ترامپ خلاص شویم حاضرم تمام دارایی ام را خرج این می‌کنم که ترامپ را شکست دهم. می‌خواهید پول بیشتری برای این کار خرج کنم یا کمتر؟

مایکل بلومبرگ در پاسخ به انتقادهای دیگر نامزدهای حزب دموکرات علیه خود گفت:این حرف‌ها همه‌اش سیاسی است با امید به این‌که بتوانند جلوی مرا بگیرند. این نشان می‌دهد که آن‌ها از کاری که من می‌کنم، خوششان نمی‌آید چون دارم با آن‌ها رقابت می‌کنم اما این بدان معنا نیست که سیاست غلطی را در پیش گرفته‌ام.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایلی که معتقدم می‌توانم ترامپ را شکست دهم این است که من برای جمهوری‌خواهان میانه‌رو چهره قابل‌قبولی هستم. چه خوشتان بیاید چه نه، تنها وقتی می‌توان در انتخابات پیروز شد که شماری از جمهوری‌خواهان میانه‌رو را به سمت خود بکشید. باقی نامزدها بیش از آن لیبرال هستند که بتوانند چنین اقدامی انجام دهند.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهور آمریکا در تاریخ سوم نوامبر سال جاری میلادی برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала