ترامپ: نیازی به نفت خلیج فارس نداریم

© AP Photo / Susan Walshترامپ: نیازی به نفت خلیج فارس نداریم
ترامپ: نیازی به نفت خلیج فارس نداریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ در سخنرانی خود درواکنش به حملات موشکی ایران ضمن اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین تولید کننده نفت در جهان است عنوان کرد که این کشور نیازی به نفت خلیج فارس ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ در سخنرانی خود در واکنش به حملات موشکی ایران گفت: " تا زمانی که ایران به اقدامات خود به این شکل ادامه دهد، منطقه روس صلح و آرامش را نخواهد دید." وی همچنین خاطرنشان کرد که آمریکا تولید کننده اول نفت در جهان است و نیازی به نفت خلیج فارس ندارد. 

رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ با اشاره به رفتارهای ایران گفت :" اقدامات ایران با تحریم های بسیار سنگین مواجه خواهند شد." 

ترامپ: تا زمانیکه رئیس جمهور آمریکا هستم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد - اسپوتنیک ایران
ترامپ: تا زمانیکه رئیس جمهور آمریکا هستم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد

ترامپ ایران  را پشتیبان شماره یک تروریسم در جهان نامید. همچنین با اشاره به عملیات هفته پیش و ترور قاسم سلیمانی گفت: " او نفر اول تروریسم و جنگهای داخلی در منطقه بود او باعث کشتار هزاران نفر از افراد ما شد. دستان سلیمانی به خون خیلی ها آلوده بوده همینطور به خون ایرانی ها. "

رئیس جمهور آمریکا به اشاره به پولی که پس ازبرجام و در زمان ریاست جمهوری اوباما به ایران پرداخت شد گفت: "ما 150 میلیارد دلار به ایران دادیم و در عوض آنها شعار مرگ بر آمریکا سر دادند."

یادآور می شود که چهارشنبه شب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از آغاز عملیات تلافی جویانه برای ترور ژنرال قاسم سلیمانی خبر داد. موشک های زمین به زمین از پایگاه های ایران به پایگاه عین السد در غرب عراق و پایگاه اربیل واقع در آنجا که قوای نظامی آمریکا در آن قرار دارد شلیک شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала