انتشار نتایج تعقیب همه رفت و آمدهای ترامپ طی یک روز

© Sputnik / Эва Мари Ускатеги /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار نتایج تعقیب همه رفت و آمدهای ترامپ طی یک روز
انتشار نتایج تعقیب همه رفت و آمدهای  ترامپ طی یک روز  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی نیویورک تایمز اطلاع داد که در تعقیب رفت و آمد های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یکی از روزهای سال 2017 توفیق حاصل شده است.

به گزارش اسپوتنیک ، سرویس های اطلاعاتی آمریکا از دادن توضیحات به نیویورک تایمز در این زمینه خودداری ورزیده اند.

این نشریه رفت و آمد های ترامپ را در روز ورود شینزو آبه،  نخست وزیر ژاپن ردیابی کرد. برای این کار مجبور شدند بانک سیگنال های 12 میلیون شماره تلفن آمریکاییان را  مطالعه کنند. از سال 2016 تا 2017 بیش از 50 میلیارد سیگنال مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه ، امکان ردیابی مکان رئیس جمهور آمریکا فراهم شد. نیویورک تایمز  ادعا می کند رفع سریت محل های حضور ترامپ تنها چند دقیقه به طول انجامیده است.

افسر سرویس مخفی محافظت از رئیس جمهور به فاش کردن محل های حضور رهبر آمریکا کمک کرد. به نوشته نیویورک تایمز، این سیگنال از تلفن ترامپ بوده است. در نقشه منتشره در روزنامه نیویورک تایمز مسیرهای رفت و آمد  صاحب تلفن و ترامپ علامت گذاری شده است . ترامپ ابتدا ملک خود  را در فلوریدا ترک کرد و  سپس به یک باشگاه گلف مراجعه کرد. رئیس جمهور آمریکا قرار گذاشته بود در آنجا  با نخست وزیر ژاپن ملاقات و گلف بازی کند. چند ساعت بعد ، ترامپ با میهمان خود به یک باشگاه گلف دیگر رفت و ناهار خورد. سپس آنها دوباره به ملک ترامپ بازگشتند و در ضیافت شام کاری در آنجا  شرکت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала