پیدا شدن ماری جوانا در پایگاه موشکی آمریکا

© Flickr / DVIDSHUBپیدا شدن ماری جوانا در پایگاه موشکی آمریکا
پیدا شدن ماری جوانا در پایگاه موشکی آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی آمریکا در حال تحقیقات درباره گزارش منتشره در خصوص کشف ماری جوانا در یک پایگاه نظامی در ایالت داکوتای شمالی است که در آنجا موشک های بالستیکی Minuteman III مستقر هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Task & Purpose، پیشتر در برخی از شبکه های اجتماعی اطلاع داده بودند که یکی از  نظامیان هنگام کشیدن سیگار ماری جوانا در پایگاه هوایی "ماینوت" هنگام شیفت خدمتی خود لو رفته است.

گابریل کوشینگ، سخنگوی پایگاه هوایی "ماینوت" اعلام کرد فرماندهان این پایگاه در حال بررسی مساله احتمال مصرف موارد مخدر در آنجا هستند اما افزود تا پایان تحقیقات جزئیات قضیه اعلام نخواهد شد.

خبرگزاری "آسوشیتدپرس"  با استناد به بیانیه سخنگوی نیروی هوایی امریکا توضیح می دهد که حادثه روز 9 اکتبر در تاسیسات هشدار دهی درباره شلیک موشک رخ داده است.منبع این خبرگزاری تاکید کرد ماری جوانا در نزدیکی محل استقرار اپراتورهای شلیک موشک نگهداری نمی شده است.

نشریه Task & Purpose یاداور می شود پیشتر دو نظامی امریکایی دیگر به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی در یک پایگاه دیگر محل استقرار موشک های بالستیکی Minuteman III در ایالت وایومینگ مجازات شده بودند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала