مجاز شدن فعالیت شیطان پرستان در آکادمی نیروی دریایی آمریکا

© AP Photo / The Satanic Temple دلیل باور برخی از آدمها به وجود شیطان
دلیل باور برخی از آدمها به وجود شیطان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیطان پرستان در آکادمی نیروی دریایی آمریکا در شهر آناپولیس ایالت مریلند هر چند حق برگزاری مراسم فرقه ای را ندارند، می توانند اجتماع خود را تشکیل دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Military Times، پیشتر کپی یک نامه الکترونیکی داخلی منتشر بود که در آن مدیریت آکادمی نیروی دریایی به دانشجویان اطلاع می داد که اجازه برگزاری مراسم فرقه ای به دانشجویان شیطان پرست داده شده اما دیرتر آلن گاراس، سخنگوی آکادمی توضیح داد که در ارسال نامه بدون دریافت اجازه از فرماندهان عجله شده و در واقع سخن بر سر برگزاری مراسم مذهبی و فرقه ای نیست بلکه  شیطان پرستان پس از ارائه درخواست مربوطه فقط از حق گردهمایی برخوردار هستند و محل ویژه ای برای اجتماعات برای آنها تخصیص داده شده است.

تاسیس باشگاه شیطان پرستان در مدارس آمریکایی - اسپوتنیک ایران
تاسیس باشگاه "شیطان پرستان" در مدارس آمریکایی

سخنگوی آکادمی نیروی دریایی آمریکا یادآور شد که فرقه شیطان پرستان در سال 2013 میلادی رسماً سازمان مذهبی شناخته شده و از پرداخت مالیات ها معاف است.

آکادمی نیروی دریایی آمریکا در شهر آناپولیس ایالت مریلند در سال 1845 تاسیس شده و تعداد زیادی از مقامات سیاسی و نظامی ایالات متحده از جمله فارغ التحصیلان آن هستند.

خود فرقه شیطان پرستان ادعا می کند که از نماد شیطان برای تبلیغ برابری، عدالت اجتماعی و سکولاریسم استفاده می کند و منکر شبطان پرستی به عنوان پرستش شراست. شیطان پرستان می گویند نماد شیطان پیروی آنها از فلسفه اصالت فرد را نشان می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала