ترامپ به تعطیلات رفت

© AP Photo / Jeff Chiuترامپ به تعطیلات رفت
ترامپ به تعطیلات رفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر طبق ادعای رسانه‌های آمریکایی رئیس جمهور ایالات متحده برای 10 روز به تعطیلات رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه واشنگتن را برای رفتن به تعطیلات، که وی قصد دارد در کلوپ گلف خود در بادی مینستر نیوجرسی بگذراند، ترک کرده است.

مشکل جدید ترامپ با مکرون کارتها را اشتباه نگیرید!  - اسپوتنیک ایران
مشکل جدید ترامپ با مکرون "کارتها را اشتباه نگیرید!"

بنا به برنامه رسمی رئیس دولت در روز جمعه ، ترامپ ابتدا در دو رویداد در ایالت نیویورک، جایی که ترامپ با هواداران خود برای جمع‌آوری بخشی از بودجه انتخاب مجدد وی در انتخابات سال 2020 صحبت خواهد کرد، شرکت خواهد کرد. عصرگاه ترامپ قصد دارد که در اقامتگاه خود در نیوجرسی باشد.

کاخ سفید به طور رسمی مرخصی رئیس دولت را اعلام نکرده است، اما طبق گفته رسانه‌های آمریکایی، تعطیلات رئیس جمهور 10 روز ادامه خواهد داشت. با این حال، براساس گزارش آسوشیتدپرس، در طی این مدت او چندین رویداد رسمی و سفر برنامه‌ریزی شده را پیش روی دارد.

طبق گفته سایت trumpgolfcount.com، این 146مین باری است که ترامپ از زمان تصدی پست ریاست جمهوری، گلف بازی می‌کند. نشریه فوربس به نوبه خود تخمین زد که حتی تعداد بازی‌های گلف ترامپ (برای مدت مشابه) از باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا که پیش از این ترامپ از او به دلیل اشتیاق زیاد به این بازی انتقاد کرده بود، بیشتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала