ملاقات پمپئو با ایرانیان مقیم آمریکا در خصوص اوضاع ایران +عکس

© REUTERS / Jim Youngملاقات پمپئو با ایرانیان مقیم آمریکا در خصوص اوضاع ایران +عکس
ملاقات پمپئو با ایرانیان مقیم آمریکا در خصوص اوضاع ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با گروهی از آمریکایی های ایرانی الاصل در دالاس ملاقات کرد تا در خصوص اوضاع داخل ایران اطلاعات کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در شهر دالاس با گروهی از ایرانی‌های مقیم آمریکا ملاقات کرد.
پمپئو در جمع خبرنگاران بیان داشت: خانواده‌های این افراد در ایران هستند و برخی از آن‌ها به تازگی به ایران سفر کرده‌اند، به همین دلیل او می‌خواسته دیدگاه‌های آن‌ها در مورد سیاست آمریکا در قبال ایران و از میزان اثرگذاری فشار بر ایران مطلع شود.
او به سؤال مربوط به اینکه آیا این افراد با استفاده از گزینه نظامی علیه ایران ابراز نگرانی کرده‌اند پاسخ داد: «نه… ما عمدتا در مورد آنچه در ایران می‌گذرد صحبت کردیم. این افراد روابط عمیق و سابقه‌ای طولانی آنجا دارند. بسیاری از آن‌ها به آنجا سفر کرده‌اند و بعضی هم واقعا همین اخیرا به آنجا سفر کرده بودند.»


وی خاطر نشان کرد: «یکی از دشوارترین موضوعات این است که دریابیم که در نقاط مختلف خارج از تهران چه می‌گذرد و من واقعا دیدگاه‌های خوبی، هرچند بر اساس شنیده‌ها، پیدا کردم.»
وزیر خارجه آمریکا از ایرانیان شرکت کننده در جلسه تگزاس قدردانی کرد و گفت که در این جلسه در جریان نظرات آنان و اعضای خانواده و دوستانشان در داخل ایران قرار گرفت. وی افزود "در حال حاضر، آنجا گرفتار سیل بزرگی است که در رسانه‌های ما انعکاس چندانی نیافته اما در همان زمان، رهبری ایران به صدور تروریسم ادامه می‌دهد."

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала