انتقاد شدید سناتور دموکرات آمریکا از ترامپ

© AP Photo / Mark J. Terrillانتقاد شدید سنتاتور دموکرات آمریکا از ترامپ
انتقاد شدید سنتاتور دموکرات آمریکا از ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سناتور حرب دموکرات آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را فردی بزدل خواند.

پیروزی ترامپ در نبرد با دموکرات های آمریکا - اسپوتنیک ایران
پیروزی ترامپ در نبرد با دموکرات های آمریکا
به گزارش اسپوتنیک، کریستین گیلی برند، سناتور دموکرات مجلس سنای آمریکا، که رسما از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را اعلام کرده است، در کمپین انتخاباتی خود به شدت از ترامپ انتقاد کرد و او را فردی بزدل خواند.

وی که از سوی حزب دموکرات تصمیم دارد د انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند، در نخستین کمپین انتخاباتی خود در برابر هتل بین المللی ترامپ در مرکز منهتن نیویورک، با متهم کردن ترامپ به نفرت پراکنی و ترس، گفت: رئیس جمهور ما ترسو است.

وی در ادامه با محکوم کردن حملات ترامپ به ارزش‌ها و سازمان‌های دموکراتیک آمریکا، افزود: او می‌خواهد که ما فکر کنیم او قوی است؛ اما این چنین نیست. دونالد ترامپ بافت اخلاقی آمریکا را نابود کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ این عضو مجلس سنای آمریکا در ژانویه 2019 و به هنگام مصاحبه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، از قصد خود برای نامزدی در انتخابات خبر داد. وی در روز 17 مارس با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «شجاع، برنده خواهد شد» رسما از نامزدی خود برای انتخابات مقدماتی حزب دموکرات به منظور ورود به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خبر داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала