هزینه های نظامی آمریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است

© AP Photo / Sakchai Lalitهزینه های نظامی آمریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است
هزینه های نظامی آمریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجموعه صنعتی نظامی آمریکا به همراه دولت فاسد و مقامات بی کفایت ، این کشور را به عمق چاه بدهی ها فرو می برد.

به گزارش اسپوتنیک نشریه CounterPunch در این خصوص نوشت.
این روزنامه اذعان می دارد که افزایش مداوم هزینه های ارتش آمریکا را به ورشکستگی می کشاند و ضمن اینکه خواستار تامین مالی بیشتر و بیشتر برای نیازهای نظامی است.
به عنوان نمونه ، نتایج تحقیقات سازمانOpen the Government نشان می دهد که نظامیان آمریکایی مبالغ هنگفتی را برای خریدهایی که به امور نظامی مربوط نیست، خرج می کنند. از جمله صندلی به قیمت ۹۲۴۱ دلار، کارد و چنگال به مبلغ ۵۳ هزار دلار، نوشیدنی های الکلی به قیمت ۳۰۸ هزار دلار و همچنین خرچنگ و غذاهای دریایی با هزینه ۴.۶ میلیون دلار.
ضمن اینکه دولت آمریکا خیلی بیشتر از آنچه از مالیات بدست می آورد هزینه می کند که به خاطر آن مجبور است وام های هنگفتی از سایر کشورها بگیرد. این پول ها برای تامین مالی پژوهشکده های دولتی و جنگ بی پایان در کل جهان صرف می شود در حالی که آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و زیر ساخت ها در حال سقوط هستند.
این روزنامه خاطر نشان می کند: « در نهایت، امپراتوری نظامی ناگزیر در حال مرگ وخرج کردن آخرین دلارهاست. این اتفاق برای رم هم افتاد. و اکنون یکبار دیگر در حال وقوع است. امپراتوری آمریکایی در حال سقوط است. ما به دوران بحرانی نزدیک می شویم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала