آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید اخراج کند؟

© REUTERS / Carlos Barriaآیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید اخراج کند؟
آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید اخراج کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کتاب جدیدی که اخیرا چاپ شده ، به نظر می رسد که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ قصد داشته ایوانکا دخترش و دامادش جراد کوشنر را از کاخ سفید اخراج کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه پیپل، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، و همسرش جراد کوشنر، که هر دو از جمله مشاوران ارشد در کاخ سفید هستند، از زمان ورود به کاخ سفید جنجال‌های زیادی به پا کرده اند.
اخیرا کتاب جدیدی با نام «شرکت کوشنر: طمع، جاه‌طلبی و فساد» نوشته «ویکی وارد» چاپ شده است که در خصوص زندگی ایوانکا ترامپ و جراد کوشنر توضیح می دهد. در قسمتی از این کتاب نوشته شده که دونالد ترامپ از «جان کلی» رئیس سابق کارکنان کاخ سفید درخواست کرده است دختر و دامادش را اخراج کند.
بر اساس مصاحبه «ویکی وارد» با تقریبا ۲۲۰ نفر که بیشتر آن‌ها هم خواستند نامشان فاش نشود، دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ خطاب به جان کلی می‌گوید: «از شر بچه‌های من خلاص شو و آن‌ها را به نیویورک بازگردان. آن‌ها نمی‌دانند چگونه باید بازی کنند.»
سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید سریعا به مطالب این کتاب واکنش نشان داد و بیان داشت: «واقعا ناراحت کننده است؛ اما شوکه کننده نیست که رسانه‌ها وقت خود را برای تبلیغ کتابی که به صحبت‌های منابع ناشناس و اطلاعات غلط اکتفا کرده است، صرف می‌کنند؛ به جای آنکه به کار‌های بزرگی که ایوانکا و جراد برای کشور کرده‌اند، توجه کنند. نویسنده این کتاب در وبسایت خودش هم این کتاب را در فهرست کتاب‌های «تخیلی» طبقه بندی کرده بود و به تازگی آن را تغییر داده است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала