ترامپ چطور بیشتر وقتش را به بطالت می گذراند؟

© REUTERS / Brad Millsترامپ چطور بیشتر وقتش را به بطالت می گذراند؟
ترامپ چطور بیشتر وقتش را به بطالت می گذراند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع آگاه از کاخ سفید خبر دادند که دونالد ترامپ علی رغم سحرخیزی اش ، در سه ماه اخیر به طور میانگین 5 ساعت از وقتش را به امور خارج از برنامه و بیهوده سپری می کند.

به گزارش اسپوتنیک، این منابع آگاه که تعدادشان شش نفر بوده و کاملا به مسائل روزمره کاخ سفید اطلاع دارند به پایگاه خبری اکسیوس گفته اند که ترامپ اغلب صبح‌ها در اقامتگاه شخصی خود مشغول تماشای تلویزیون و خواندن روزنامه است و یا به‌صورت تلفنی با دستیاران و دوستان خود، اعضای کنگره، مقامات و مشاوران دولت در مورد اخبار منتشر شده در رسانه‌ها صحبت می کند. با وجود اینکه ترامپ باید طبق برنامه‌ شخصی‌اش روزانه از ساعت 8 تا 11 صبح در اتاق بیضی کاخ سفید حاضر شود.
بر اساس اطلاعات این پایگاه خبری، جان کلی رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید روزانه زمانی را به‌عنوان وقت آزاد برای دونالد ترامپ تعریف کرده بود زیرا رئیس‌جمهور آمریکا علاقه نداشته خود را به رعایت یک برنامه زمانی منظم محدود نماید.
چند ساعت پس از انتشار گزارش پایگاه خبری اکسیوس در مورد نحوه وقت‌گذرانی ترامپ در کاخ سفید، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در ایمیلی خطاب به این پایگاه خبری نوشت: «ترامپ سبک رهبری متفاوتی نسبت به رؤسای جمهور پیش از خود دارد و نتایج او گویای همه چیز است. او معمولاً بیشتر وقت خود صرف نشست‌های از قبل برنامه‌ریزی شده، رویدادها و تماس‌های ضروری می‌کند اما زمانی نیز برای فراهم کردن فضایی خلاقانه‌تر در نظر گرفته شده است که به او کمک کرده تا مولدترین رئیس‌جمهور تاریخ معاصر آمریکا باشد».
رئیس جمهور آمریکا بسیاری از توئیت‌های جنجالی خود را دقیقا در همان ساعاتی که به‌عنوان زمان آزاد وی در نظر گرفته شده است، منتشر می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала