جمهوری خواه جوان جایگزین رئیس دفتر کاخ سفید+عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر جمهوری خواه جوان جایگزین رئیس دفتر کاخ سفید
جمهوری خواه جوان جایگزین رئیس دفتر کاخ سفید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر کاخ سفید به زودی از سمت خود کناره گیری می کند و احتمال می رود که رئیس دفتر معاون ترامپ جایگزین وی شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، با کناره گیری جان کلی اصلی‌ترین نیروی محرکه برقراری نظم در ساختمان اجرایی ریاست جمهوری مقابل حلقه داخلی دونالد ترامپ از بین می‌رود.
پایگاه خبری فورچون اطلاع داد، مشاوران کاخ سفید بر این عقیده اند که نیک ایرز، رئیس دفتر مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان رئیس دفتر موقت معرفی می‌شود.
به نقل از منابع آگاه، به نظر می‌رسد نیک ایرز گزینه مورد نظر برای جانشینی جان کلی، رئیس دفتر کنونی کاخ سفید باشد و این فرد چندین هفته با رئیس‌جمهوری آمریکا گفت‌وگو داشته است.


ترامپ اخیرا دست به اقدامی غیرمعمول زده و نیک ایرز را برای همراهی کردن خودش در ایر فورس وان (هواپیمای ریاست جمهوری) دعوت کرد. حتی در زمانی که مایک پنس حضور نداشته است.
این جمهوری‌خواه ۳۶ ساله که از ژوئیه ۲۰۱۷ برای مایک پنس کار می‌کند، پیشنهاد داده است تا پیش از بازگشت به ایالت زادگاهش در جورجیا به مدت سه یا چهار ماه موقتا این پست را در اختیار بگیرد اما ترامپ به دنبال گرفتن تعهدی بوده است که او دو سال باقیمانده دوره ریاست جمهوری این مقام را داشته باشد.
رئیس‌جمهوری آمریکا شنبه اعلام کرد، جان کلی، دومین رئیس دفتر او، قصد دارد از مقامش کناره‌گیری کند و تاکید کرد که طی یکی دو روز آینده جانشین کلی را معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد خروج جان کلی بر نظم کاخ سفید تاثیر بگذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала