میلیاردر نیجریه ای، داماد جدید ترامپ+عکس

© AFP 2023 / Jim Watsonمیلیاردر نیجیریه ای، داماد جدید ترامپ
میلیاردر نیجیریه ای، داماد جدید ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داماد جدید ترامپ از یک خانواده میلیاردر نیجیریه ای است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، تیفانی ، دختر کوچکتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تابستان سال گذشته و در زمان تعطیلات تابستانی اش در یونان، با یک میلیاردر نیجریه‌ای نامزد شده است.
به نقل از نشریه استاندارد، دختر کوچکتر دونالد ترامپ که دانشجوی حقوق دانشگاه جورج‌تاون است، در بهار سال گذشته از نامزد پیشین خود، راس مکانیک، جدا شده بود.
تیفانی ترامپ هم‌اکنون با یک جوان نیجریه‌ای میلیاردر به نام مایکل بولوس نامزد کرده است. اما مشخص نیست که آیا دونالد ترامپ با این اقدام دخترش موافق بوده و آن را تأیید کرده یا خیر، زیرا ترامپ پیشتر در اظهارنظری جنجال‌آفرین، کشورهای آفریقایی را «کشورهای چاه توالت» توصیف کرده بود.


به نظر می رسد رابطه دختر ترامپ و این جوان ثروتمند نیجریه‌ای ظاهرا آنچنان جدی شده است که بولوس به همراه دختر رئیس جمهوری آمریکا در مراسم جشن شکرگزاری در تفرجگاه شخصی ترامپ در مار-آ-لاگوی فلوریدا حاضر شد.
مایکل بورلوس در لاگوس، پایتخت پیشین نیجریه بزرگ شده است و خانواده وی که اصالتا اهل لبنان هستند، مالک «یک مجموعه اقتصادی چندین میلیارد دلاری در زمینه تجارت وسایل نقلیه، تجهیزات، فروش و ساخت‌وساز است،» ویژگی که می‌تواند وی را یک داماد مناسب برای دونالد ترامپ ثروتمند کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала