انتقاد از ملانیا بخاطر تزئینات عجیب سال نو میلادی + عکس

© AP Photo / Evan Vucciانتقاد از ملانیا بخاطر تزئینات عجیب سال نو میلادی + عکس
انتقاد از ملانیا بخاطر تزئینات عجیب سال نو میلادی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همسر رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت تا از درختان سرخ رنگ به جای درخت سبز رنگ کریسمس در تزئین سال نو میلادی کاخ سفید استفاده کند

به گزارش اسپوتنیک، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار کاخ سفید را به مناسبت کریسمس به سلیقه خود تزئین کرد؛ اما این بار هم با انتقادهای گسترده ای از سوی مطبوعات و کاربران رسانه های اجتماعی مواجه شد.
بانوی اول آمریکا که خود متولد کشور اروپایی اسلوونی است، امسال هم چندین ماه از وقت خود را صرف تزئین کاخ سفید به مناسبت کریسمس کرد و روز دوشنبه تصاویری از آن را در توییتر منتشر کرد. اما از آنجایی که این تزئینات در نگاه اول اندکی ترسناک به نظر می رسد، واکنشهای گسترده ای را به دنبال داشت.

روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه این سبک تزئین کاخ سفید را با آن درختان قرمز رنگش ترسناک و شوم توصیف کرد. روزنامه اسلیت نام این درختان را «درختان قرمز مرگ» گذاشت و روزنامه وایس نوشت: ملانیا میزبان کریسمسی از جهنم است.

ملانیا ترامپ در کریسمس سال گذشته هم به دلیل استفاده از درختانی سفید رنگ برای تزئین کاخ سفید مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی با دیدن تصاویر تزئین کاخ سفید وحشت زده شدند و آن را مشابه راهروهای یک هتل ترسناک توصیف کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала