ملانیا ترامپ خواهان اخراج معاون بولتون

© AP Photo / Evan Vucciملانیا ترامپ خواهان اخراج معاون بولتون
ملانیا ترامپ خواهان اخراج معاون بولتون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همسر رئیس جمهور آمریکا خواستار اخراج معاون "جان بولتون" از کاخ سفید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال؛ ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا خواستار اخراج «میرا ریکاردیل» معاون جان بولتون شدو و معتقد است که "رکاردیل" دیگر شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

ملانیا و دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اعتراف ملانیا ترامپ
پیش تر گزارش رسانه های آمریکایی حاکی از این بود که احتمال دارد که در چارچوب تغییرات گسترده ای که در کاخ سفید قراراست صورت گیرد، میرا ریکاردیل نیز از سمت خود برکنار شود.
تنها در هفته گذشته «جف سشنز» وزیر دادگستری آمریکا به دستور دونالد ترامپ از سمتش برکنار شد.
بر اساس گزارش ها، ریکاردیل معاون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ با اعضای خانواده ترامپ و همچنین جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا اختلاف داشته است.
پیش از این نیز شبکه ان.بی.سی گزارش داده بود، «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید ممکن است به دلیل اختلاف با «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی به زودی سمتش را ترک کند.
بعد از برگزاری انتخابات میان دوره ای آمریکا، روند تغییرات در کابینه ترامپ سرعت گرفته است.
واشنگتن پست گزارش داده است که «کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی آمریکا هم به زودی دولت ترامپ را ترک می کند. بولتون از سیاست های نیلسن در رابطه با مهاجران در مرزهای آمریکا انتقاد کرده بود. کلی در واکنش با این انتقاد از نیلسن دفاع کرده بود که دفاعیه وی منجر به درگیری لفظی با بولتون شده بود.

به نقل از وال استریت ژورنال، کارمند ملانیا ترامپ حین سفر به آفریقا در ماه گذشته بر سر صندلی هواپیما با خانم ریکاردل درگیری پیدا کرده بود. منابع مطلع به وال استریت ژورنال گفتند، ریکاردل همچنین با درخواست کارمند ملانیا ترامپ برای استفاده از "منابع" شورای امنیت ملی آمریکا مخالفت کرده بود. ظاهرا این کارمند ملانیا بعدا سراغ رئیس‌جمهوری آمریکا رفته و گفته است به ظن او ریکاردل آغازگر داستان‌های ناخوشایندی است که علیه ملانیا و تیمش وجود دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала