جمع آوری کمک خیریه توسط مخالفان ترامپ

© REUTERS / Carlos Barriaجمع آوری کمک خیریه توسط مخالفان ترامپ
جمع آوری کمک خیریه توسط مخالفان ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مأموران سابق اف بی ار و بازیگر پورنو کمک خیریه میلیونی جمع اوری کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فاکس نیوز»، مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بعلاوه مأموران سابق اف بی ار و بازیگر فیلم های پورنو، 1 میلیون و 700 هزار دلار  کمک خیریه جمع آوری کردند.

بر طبق اطلاعات شبکه تلویزیونی « فاکس نیوز»، این مبالغ جمع آوری شده برای مایکل کوئن مأمور سابق ترامپ، اندریو مک کیب معاون رئیس اف بی ار که اخراج شده بود و پیتر استرژوک مأمور اخراج شده اف بی ار و استورمی دنیئلز بازیگر فیلم های پورنو است. کوئن اعتراف کرد که در جنایات مالی گناهکار است ولی اعلام کرد که ترامپ او را مجبور به این کار کرده بود. مک کیب و استرژوک به دلیل  نقض انضباط کاری اخراج شده بودند. ترامپ در «توییتر»، آنها را مرکز توطئه سرویس ویژه علیه خود اعلام می کند.

دنیئلز از دادگاه می خواهد او را از شرط توافق در باره عدم افشای حقایق که در ازای دریافت مبلغ هنگفتی با ترامپ به امضا رسیده آزاد کند. به گفته دنیئلز حدود 10 سال پیش او ارتباط کوتاهی با ترامپ داشت که دونالد ترامپ می خواست با دادن پول مانع از افشای این قضیه شود.

افزون بر درآمد، مخالفان ترامپ مخارج زیادی را متحمل می شوند: یک ساعت کار وکیل آمریکایی از صدها تا هزاران دلار خرج برمی دارد و قیمت شرکت در روندهای جنجالی دادگاهی می تواند به دهها و حتی صدها هزار دلار برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала