ساعاتی بدون چراغ راهنمایی در آمریکا چگونه می گذرد؟ +ویدئو

© Youtube/The Gamblerساعاتی بدون چراغ راهنمایی در آمریکا چگونه می گذرد؟ +ویدئو
ساعاتی بدون چراغ راهنمایی در آمریکا چگونه می گذرد؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی مردم بدون چراغ راهنمایی و رانندگی نیز قادر به حل کردن مشکل ترافیک هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در کلیپی که توسط یک "ایرانی" مقیم "آمریکا" گرفته شده است، چهار راهی نشان داده شده است که در آن برای ساعاتی چراغ راهنمایی کار نمی کند.
در این چهار راه خبری از ترافیک نیست و مردم به خوبی توانستند این معضل را حل کنند.

راه حلی که آنها در پیش گرفتند فقط احترام به همدیگر و رعایت قانون است. به این ترتیب که هر یک از ماشین‌هایی که در چهار طرف این چهارراه قرار دارند، پشت به هم در صف ایستاده اند و به صورت ردیفی به سمت مقابل حرکت می‌کنند. مثلاً اگر در گوشه سمت راست یک ردیف از ماشین ها به سمت جلو حرکت کند، ردیف دوم از این گوشه می ایستد و اجازه می دهد که طرف مقابل پس از آن حرکت کند و به همین ترتیب بدون حضور هیچ گونه پلیس و چراغ راهنمایی به راحتی در خیابان حرکت می‌کنند و به کار خود می‌رسند.
این نظم و ترتیب و احترام به همدیگر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بسیاری معتقدند که قوانین به ژنتیک انسان ها بر می گردد و آموختنی نیست و در بعضی از کشورها وجود ندارد. عده دیگر در مقابل معتقدند که ارزش گذاشتن به قوانین در درجه اول نیازمند ارزشگذاری به خود است. بنابراین در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود و این کار نیز از کودکی باید انجام پذیرد تا در بزرگسالی افراد ابتدا به خود و سپس به دیگران و قوانین احترام بگذارند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала