اشتباه رسانه های آمریکای در انتشار خبر مرگ همسر بوش پدر

    اشتباه رسانه های آمریکای در انتشار خبر مرگ همسر بوش پدر

    © AFP 2018 / Jerome Delay
    آمریکا
    دریافت لینک کوتاه
    0 01

    شبکه تلویزیونی CBS آمریکا به اشتباه خبر مرگ همسر جورج بوش پدر را منتشر کرد.

    به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Miami Herald، این شبکه تلویزیونی در سایت خود به اشتباه خبر فوت "باربارا بوش" همسر جورج بوش پذر را منتشر کرد که پس از مدتی از سایت حذف شد.
    روز یکشنبه "باربارا بوش" پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان و عدم تغییر در وضعیت وی تصمیم گرفت به جای استفاده از روش های درمانی جدید، در کنار خانواده خود باشد.
    رسانه های آمریکایی نوشتند که "بوش" در ماه ژانویه 2017 برای درمان برونشیت در بیمارستان بستری شده بود. او همچنین در سال 2009 تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

    مقررات ارسال کامنتبحث و مناظره
    کامنت از طریق فیسبوککامنت از طریق اسپوتنیک