کارهای اقتصادی ترامپ در کنار ریاست جمهوری

© AFP 2023 / Nicholas Kammکارهای اقتصادی ترامپ در کنار ریاست جمهوری
کارهای اقتصادی ترامپ در کنار ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه دیلی بیست فعالیت های اقتصادی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از ورود به کاخ سفید بررسی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل پایگاه اینترنتی دیلی بیست نوشت: ایمیل های مدیر مالی سازمان هتل های ترامپ در واشنگتن دی سی نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن در اختیار داشتن سکان ریاست جمهوری، به کسب و کار اقتصادی و منافع تجاری اش توجه می کند.
پایگاه اینترنتی دیلی بیست خبر داد: «جِنگ چی هانگ»، مدیر مالی سازمان هتل های ترامپ در واشنگتن دی سی با ارسال ایمیلی گفته است رئیس جمهور آمریکا خواهان انتقال کسب و کار خود به پسرانش است ولی به دلیل مشغله کاری هنوز این کار را انجام نداده است.
در بخشی از این ایمیل آمده است: چند هفته پیش جلسه ای کوتاه و مختصر با ترامپ داشتم و او درباره درآمد روزانه و آمار افرادی که در هتل های او اقامت می کنند، پرسید. او گفت آیا ریاست جمهوری ممکن است عامل اصلی اخلال در کسب و کارم باشد؟ به نظر می رسد او همه چیز را درباره کسب و کارش می داند ولی فعلا در مورد اجرای آنها مردد است.
«مایکل دملین کورت»، مدیر اجرایی هتل ترامپ در گفتگو با دیلی بیست اظهارات هانگ را رد کرد و آن را «بی معنی» دانست. وی معتقد است هانگ به دلیل ترفیع نگرفتن این اظهارات را بیان کرده است. از سوی دیگر، او هیچ ملاقاتی با رئیس جمهور نداشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала