اعلام آمادگی ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی

© REUTERS / Joe Raedle/Poolاعلام آمادگی ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی
اعلام آمادگی ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد حاضر است با کیم جونگ اون برای کاهش تنش‌ها دیدار کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با «شارلی آتکیسون» در برنامه «فول میژر» که قرار است روز یکشنبه پخش شود، در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است با رهبر کره شمالی دیدارکند،  گفت: اعلام آمادگی کرد که با «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی دیدار کند،

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ گفت: «خب من با مردم مختلفی از کشورهای مختلف مثل چین، ژاپن و کره جنوبی ملاقات کرده ام. من به ویتنام می روم. به فیلیپین می روم و بنابراین با افراد مختلفی ملاقات خواهم کرد. من با هر کسی مذاکره می‌کنم. نمی دانم این ضعف یا قوت من است. فکر می کنم دیدار با افراد مختلف بد نیست. بنابراین مطمئنا این کار را انجام خواهم داد. اما باید ببینیم چه می شود. فکر می کنم صحبت در این خصوص خیلی زود است.»

اختلافات آمریکا و کره شمالی به دنبال آزمایش های هسته ای پیونگ یانگ و لفاظی های ترامپ در ماه های اخیر به شدت تشدید شده است. دونالد ترامپ تاکنون بارها رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» خطاب کرده است. کره شمالی هم در پوسترهای تبلیغاتی اش ترامپ را یک «بیمار روانی» که تب جنگ دارد خوانده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала