آموزش فضانوردان امارات متحده عربی توسط روسیه

© Photo / Roscosmos/Sergey Volkovآموزش فضانوردان اماراتی توسط روسیه
آموزش فضانوردان اماراتی توسط روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر اجرایی آژانس فضایی روسیه به خبرنگاران اعلام کرد که ممکن است روسیه در انتخاب و آموزش فضانوردان اماراتی کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کریکالف گفت: "روس کاسموس" یک قرارداد همکاری در سطح وسیعی با آژانس فضایی امارات متحده عربی به امضاء رسانده.
وی گفت: همکاران ما در امارات علاقمند به ایجاد برنامه های منحصر به فرد و حتی تشکیل یک گروه از فضانوردان می باشند. با این حال، تا جایی که من اطلاع دارم، صحبت در مورد سفرهای سیاحتی نیست. به گفته وی، مختصصان روسی در چارچوب این توافقنامه در قسمت انتخاب فضانوردان به این کشور کمک خواهد کرد.
کریکالف افزود؛ براساس این قرداد، متخصصان ما می توانند در انتخاب فضانوردان، سازماندهی و آموزش آنها به امارات متحده عربی کمک کنند و ممکن است برخی از آنها در مرکز آموزشی "کاسماناتوف" روسیه آموزش ببینند.
سرگئی کریکالف خاطر نشان کرد؛ این قرارداد مختص به مشارکت در زمینه فنی می باشد و این همکاری می تواند در زمینه تولید فناوری فضایی و آزمایش های علمی در ایستگاه بین المللی فضایی نیز صورت گیرد.
مدیر اجرایی آژانس فضایی روسیه افزود: ما توضیحات لازم برای آغاز سریع و ساده این برنامه را ارائه دادیم و این یک پلت فرم بین المللی برای توسعه تکنولوژی است و ما آماده هستیم تا لیست آزمایش های انجام شده خود در ایستگاه بین المللی را در دسترس آنها قرار دهیم.
سرگئی کریکالف گفت که مذاکرات بعدی در نمایشگاه هوا- فضای دبی که در نوامبر سال 2017 برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала