انتقال تجهیزات نوین نظامی آمریکایی به تفلیس

© Sputnik / Miroslav Rotarانتقال تجهیزات نوین نظامی آمریکایی به تفلیس
انتقال تجهیزات نوین نظامی آمریکایی به تفلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فن آوری های نظامی آمریکایی برای شرکت در رزمایش های چند منظوره با نام « شریک مناسب ۲۰۱۷» از بخش غربی گرجستان به سمت تفلیس ارسال شد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اول گرجستان در اینباره گزارش داد.
مانور«شریک مناسب ۲۰۱۷» در میدان نظامی وازیانی آغاز شد. ۲۸۰۰ سرباز از هشت کشور عضو و شریک ناتو در آن حضور دارند. این مانور تا ۱۲ آگوست ادامه خواهد داشت. انتظار می رود که معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس برای بازدید از مانور در یک سفر دوروزه به تفلیس برود. وزارت دفاع گرجستان اعلام کرد که در سال جاری مانور گسترده تر و فعالتر از سال گذشته بوده و فن آوری های نوین اروپایی و آمریکایی در آن به نمایش گذاشته می شوند. فن آوری ها به بندر پاتی رسیده است. طرف آمریکایی به طور کامل حمایت مالی این مانور را برعهده دارد.
تانک های آمریکایی آبرامس و ماشین های جنگی ام۲ برادلی و استریکر در جاده به سمت تفلیس در چهار شهر بزرگ ایستادند. مردم محلی هم این امکان را داشتند که از نزدیک این ماشین ها را ببینند. فن آوری های جنگی به سمت پایتخت در حرکت است.
بر اساس اطلاعات شبکه ی «روستاوی۲» غیر از فن آوری آمریکایی ، ماشین آلات آلمانی نیز به گرجستان رسیده اند اما فن آوری های زرهی آلمانی گ ت کا واخر با قطار به تفلیس آمده اند.
تانک ها و ماشین های نظامی برای چند ساعت در شهرها قرار می گیرند. ساکنین با نظامیان صحبت می کنند و فن آوری ها را تماشا کرده و عکس می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала