دارایی داماد ترامپ چقدر است؟

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiدارایی داماد ترامپ چقدر است؟
دارایی داماد ترامپ چقدر است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دارایی های احتمالی جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ و ارتباطش با یک شرکت فناوری در آمریکا توسط روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازایرنا، وال استریت در این گزارش نوشته است: سرمایه داران و مقام های برجسته صنعت فناوری چندی پیش در ضیافت شام کاخ سفید شرکت کردند تا در خصوص سیاست های مربوط به فن آوری آمریکا با دونالد ترامپ بحث و تبادل نظر کنند، نشستی که جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ برای سازمان دهی آن بسیار کمک کرد.
زاخاری بوکمن مدیر عامل شرکت OpenGov در این جلسه در کنار افراد برجسته، روسای دانشگاه ها و مقام های ارشد کاخ سفید حضور داشت.
طبق افشاگری های دولتی و اطلاعات به دست آمده از منبع داو جونز، برادر کوشنر از طریق یک شرکت سرمایه گذار به نام Thrive Capital، در مالکیت شرکت OpenGov سهیم است.
داماد ترامپ پیشتر در سال جاری در این شرکت سرمایه گذار سهام داشت که بعدها سهام خود را به برادرش واگذار کرد.
مشتریان شرکت OpenGov به طور عمده دولت های ایالتی و محلی آمریکا هستند. ارتباط کوشنر با این شرکت از طریق شرکت سرمایه گذار Thrive Capital برقرار شده است. برادر کوشنر مدیریت این شرکت سرمایه گذار را برعهده دارد. این شرکت، یکی از چهار شرکت سرمایه گذار است که شرکت OpenGov در وب سایت خود به آن اشاره کرده است.
براساس اعلام منبع داو جونز، ارزش سهام شرکت OpenGov پس از اکتبر 2015، یکصد و 80 میلیون دلار تخمین زده شده، در حالی که متوسط ارزش بازار 14 شرکت حاضر در نشست کاخ سفید از جمله آمازون، اپل، مایکروسافت و آلفابت حدود 250 میلیارد دلار است.
در همین حال، شرکت Thrive Capital از سال 2013 چند مورد سرمایه گذاری در شرکت OpenGov انجام داده است. داماد ترامپ در آن زمان عضو میز هیات مدیره شرکت Thrive بود.
اطلاعات به دست آمده حاکی است که کوشنر در شرکت Thrive سهام داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала