پنتاگون با مبارزه ایران علیه داعش مشکلی ندارد

© AP Photo / Arab 24 networkپنتاگون با مبارزه ایران علیه داعش مشکلی ندارد
پنتاگون با مبارزه ایران علیه داعش مشکلی ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی ائتلاف مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا بیان داشت که آمریکا با مبارزه ارتش یک کشور با تروریست های حاضر در خاک آن کشور مشکلی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رایان دیلون سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضدداعش احتمال شکست داعش در برابر ارتش سوریه را بسیار نزدیک می داند و بیان داشت که آمریکا با اصل جنگیدن ارتش این کشور با تروریست‌ها مشکلی ندارد. آسوشیتدپرس طی گزارشی نوشت: دیلون در مصاحبه ی زنده ویدئویی از بغداد به سوالات خبرنگارانی که در پنتاگون بودند پاسخ داد، و خاطر نشان کرد که هدف اصلی امریکا از بین بردن داعش، فارغ از جا و مکان این نبرد است.
سخنگوی پنتاگون افزود: اگر ارتش سوریه و متحدانش یعنی ایران و روسیه هم بخواهند مانند آمریکا با افراط‌گرایان مبارزه کنند «مطمئناً آمریکا مشکلی با این قضیه نخواهد داشت.»
وی در این مصاحبه تاکید کرد: «بنظر می‌رسد که ارتش سوریه، ایران و روسیه برای حرکت به سمت مناطق تحت تسلط داعش تلاش می کنند و اگر آنها نشان بدهند که توانایی انجام چنین کاری را دارند، این نشانه خوبی است.»
دیلون در پایان بیان داشت: «ما آمده‌ایم اینجا تا در قالب یک ائتلاف با داعش بجنگیم؛ اگر دیگران هم می‌خواهند با داعش بجنگند و آنها را شکست دهند، مطمئناً با این ماجرا مشکلی نداریم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала