ابراز تاسف الیور استون از مخالفت با هر گونه رابطه با روسیه

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تاسف الیور استون از مخالفت با هر گونه رابطه با روسیه
ابراز تاسف الیور استون از مخالفت با  هر گونه رابطه با روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الیور استون کارگردان آمریکایی فیلم مستند "گفتگو با پوتین" ، معتقد است بسیاری از مردم آمریکا شناختی از ولادیمیر پوتین ندارند و از اینکه آمریکا در خلاف عادی سازی روابط با روسیه عمل می کند ابراز تاسف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الیور استون در گفتگو با روزنامه آلمانی "دی ولت" گفت: به نظر میرسد در شرایط فعلی در آمریکا بسیاری از مردم، وزارت امور خارجه، رسانه ها و سازمان سیا مخالف هرگونه روابطه با روسیه هستند و این باعث تاسف است.
استون افزود: آمریکایی ها به پوتین گوش نمی کنند. او یک سیاستمدار بزرگ جهانی است که ما او را دشمن اصلی خود می دانیم. در شرایط عجیب کنونی بسیاری از مردم آمریکا شناخت درستی از ولادیمیر پوتین ندارند.
این کارگردان مشهور آمریکایی گفت، پس از گفتگو با رئیس جمهور روسیه این طرز فکر که او و روسیه توسعه طلب و پرخاشگر بوده از بین رفته و پوتین خواهان این است که به منافع ملی این کشور احترام گذاشته شود که این موضوع را غرب درک نمی کند.
استون در ادامه افزود؛ برداشت من این است که پوتین خواهان روابط خوب با آمریکاست. او معتقد است که آمریکا و روسیه می توانند با یکدیگر همکاری های خوبی در زمینه مبارزه با تروریسم، کنترل تسلیحات هسته ای و حفاظت از محیط زیست داشته باشند و تلاش می کند این روابط را حتی با ترامپ بهبود بخشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала