واکنش منفی کاربران به خبر حمله ترامپ در حین خوردن کیک شکلاتی (ویدئو،عکس)

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiواکنش منفی کاربران به خبر حمله ترامپ در حین خوردن کیک شکلاتی (ویدئو،عکس)
واکنش منفی کاربران به خبر حمله ترامپ در حین خوردن کیک شکلاتی (ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدتی پس از گذشت خبر حمله ترامپ به سوریه که با خوردن کیک شکلاتی همراه شده بود، واکنش های منفی کاربران بسیاری در سراسر جهان را دربر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها مطلبی در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شده است که در آن گفته شده است که رئیس جمهور آمریکا در زمان خوردن شکلات، دستور حمله به سوریه را داده است.
کلیپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصاحبه ای با ترامپ توسط یکی از کاربران منتشر شده است که او در این باره توضیح می دهد.

ترامپ: در حال خوردن کیک شکلاتی به رئیس‌جمهور چین گفتم به سوریه حمله کردیم! دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه حمله موشکی به سوریه هنگام دیدار ترامپ Trump با شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین رخ داد این  خبر چگونه به رئیس جمهور چین منتقل شد، گفت: ما دور میز بودیم. شام را خورده بودیم و مشغول خوردن دسر بودیم. رئیس جمهور شی سرگرم خوردن کیک شکلاتی بود که ژنرال ها به من پیام دادند که کشتی های جنگی موشک ها را به طرف سوریه شلیک کرده اند و موشک ها در راه هستند. من به شی گفتم آقای رئیس جمهور اجازه دهید مطلبی را به شما توضیح دهم. شی مشغول خوردن دسر بود و من ادامه دادم: ما 59 موشک از فاصله چند صد مایلی به سوریه شلیک کرده ایم و مایلم شما از آن اطلاع داشته باشید.وی در مورد واکنش رئیس جمهور چین به این خبر گفت: او حدود 10 ثانیه مکث کرد و سپس از مترجم خواست یک بار دیگر آن را تکرار کند. فکر نمی کردم این نشانه خوبی باشد. اما او به من گفت هر کسی از سلاح شیمیایی علیه کودکان و بچه های کوچک استفاده کند… شی با این حمله مشکلی نداشت. فکر می کنم او پیام را درک کرد و من متوجه آنچه او گفت شدم. #رکنا#رکنا_نیوز#Rokna#NEWS#حوادث#اخبار#خبر#اخبار_رکنا#اخبار_روز#اخبار_حوادث#ایران#اخبار_بازیگران#اخبار_سینما#اخبار_جهان#سینما#تلوزیون#حادثه#تصادف

Публикация от رکنا نیوز (@rokna.news) Апр 17 2017 в 2:01 PDT

در کلیپ منتشر شده خبرنگار از ترامپ می پرسد که آیا از قبل برنامه ریزی شده بود که حمله به کشور سوریه با ملاقات با رئیس جمهور چین همراه باشد؟
او در پاسخ می گوید که در ملاقات با رئیس جمهور چین، پس از صرف نهار مشغول خوردن کیک شکلاتی خوشمزه ای بودم که تا بحال نخورده بودم. در همان لحظه ژنرال ارتش به من خبر آمادگی شلیک ناوهای جنگی را داد و در همان لحظه به رئیس جمهور چین گفتم که در کنار این دسر خوشمزه ما 59 موشک به سوریه پرتاپ کردیم. رئیس جمهور چین به مدت 10 ثانیه ثابت ماند.
کاربران زیادی نسبت به این کلیپ واکنش نشان دادند. برای بسیاری این سئوال مطرح است که چطور یک شخص می تواند با خوردن دسر چنین جنایت بزرگی به یک ملت انجام دهد و با افتخار در مورد آن توضیح دهد؟
بسیاری از کاربران این اقدام ترامپ را محکوم کرده و او را شخصیت منفور دنیا خواندند. در کل واکنش کاربران نسبت به این جنایت انسانی کاملا منفی بوده و به شدت حس انزجار خود را نسبت به ترامپ بیان کردند.

همچنین بعضی از کاربران ادعا کردند که همچین شخصیتی حتما بیمار روانی می باشد که این ادعا را روانشناسان نیز تایید کردند. به گزارش برخی از خبرگزاری های ایران، روان‌شناس‌ها درباره بیماری‌های روانی ترامپ هشدار دادند.
کاربری می نویسد، "جان دی. گارتنر"، از روانشناس باليني نیز اعلام كرده ترامپ به‌ طرز خطرناکی بیماری روانی دارد و از نظر رفتاری نمی‌تواند رئیس‌جمهور باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала