آیا پسر ترامپ به بیماری اوتیسم مبتلا است؟ (عکس، ویدئو)

© AP Photo / Evan Vucciآیا پسر ترامپ به بیماری اوتیسم مبتلا است؟ (عکس، ویدئو)
آیا پسر ترامپ به بیماری اوتیسم مبتلا است؟ (عکس، ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدتی است که خبرهایی مبنی بر بیمار بودن پسر دونالد ترامپ "بارون ترامپ" در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای آغاز این موضوع به زمانی بر می گردد که چند کاربر اینترنتی که گفته می شود مخالف ترامپ بوده اند، ویدئوهایی از پسر کوچک ترامپ در فضای مجازی منتشر کردند که رفتار عجیب او را در وضعیت های مختلف نشان میدهد.
چندی پیش یک نویسنده به خاطر توییت طنزش در مورد پسر کوچک ترامپ که احتمالاً اوتیسم دارد از کارش موقتاً برکنار شد. همچنین اودانل کمدین، بازیگر، نویسنده، ویراستار مجله، بلاگر، فعال حقوق همجنس‌گرایان (خود وی نیز همجنس‌گراست) که گفته می شود طرفدار هیلاری کلینتون بوده است نیز مطلبی درباره امکان بیماری اوتیسم در بارون ترامپ خبر داد.

مدتهاست که پسر ترامپ به خاطر رفتارش در تیراس دید رسانه ها قرار گرفته است.
کابران بسیاری در شبکه های اجتماعی به حالات بارون ترامپ و نحوه معاشرت بقيه با او دقت کرده اند و بر این عقیده اند که او از نوعی مردم گریزی رنج می برد. 

گفته می شود که اختلال اوتیسم دارای درجات مختلفی است و باعث اختلال در یادگیری، توانایی برقراری ارتباط با دیگران، اختلال در مهارت های کلامی و سایر بیماری های جسمی و روحی می شود.
کاربران بسیاری می نویسند پسر ۱۰ ساله ترامپ از زمان پیروزی پدرش درانتخابات به علت مبتلا بودن به اوتیسم ازدید عموم مخفی مانده.

برخی با دفاع از بارون می گویند که ، بنظرتون زیادی پسر ترامپ را مسخره و تحقیرش نمیکنید؟. چلسی کلینتون دختر هیلاری و بیل نیز به دفاع از بارون پرداخته و خواسته است تا او را تنها بگذاریند.
بسیاری از کاربران روسی در شبکه های اجتماعی بر این عقیده اند که به نظر نمی رسد بارون بیمار باشد و تنها کمی منزوی، گوشه گیر و بیش از حد لوس و به اصطلاح، مامانی است.

اودانل بعدها از ملانیا ترامپ به خاطر صحبت هایش عذرخواهی نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала