اگر مهاجرین به آمریکا نمی رفتند چه شرکت هایی وجود نداشتند؟(ویدئو)

© REUTERS / Charles Platiauاگر مهاجرین به آمریکا نمی رفتند چه شرکت هایی وجود نداشتند؟(ویدئو)
اگر مهاجرین به آمریکا نمی رفتند چه شرکت هایی وجود نداشتند؟(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر مهاجران به آمریکا عزیمت نمی کردند بیش از نیمی از شرکت های مطرح ایالات متحده در حال حاضر وجود نداشتند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از شرکت های مطرح در سطح دنیا در فن آوری های مختلف توسط مهاجرین پایه گذاری شده اند. بر اساس شواهد تاریخی از نکات مثبت مهاجرت می توان گفت که اگر روسای جمهور قبلی آمریکا طرز تفکری مانند دونالد ترامپ داشتند در حال حاضر بیش از نیمی از شرکت ها و کمپانی هایی که به پیشرفت تکنولوژی کمک کردند وجود نداشتند.
در کلیپی که در سایت اشتراک یوتیوب توسط بیساری از رسانه ها و حتی کاربران شبکه های اجتماعی منتشر شده است به بسیاری از این شرکت ها اشاره می کند.


شرکت اینتل یکی از مطرح ترین شرکت های دنیا با کمک یک مهاجر اهل مجارستان به نام "آندری گرو" پایه گذاری شد.
شرکت اپل با علامت سیب گاز زده توسط "استیو جابز"پایه گذاری شد که او پسر یک مهاجر سوریه ای بود. شرکت اوراکل توسط "لاری الیسون" پایه گذاری شد. او پسر یک مهاجر ایتالیایی بود.
همه می دانیم که شرکت گوگل نقس بسیار مهمی در زندگی امروزه هر فردی دارد. بسیاری از جستجوهای روزانه ما توسط سایت این شرکت انجام می گردد. موسس این شرکت "سرگی برین" یک مهاجر روس بود.
نام "پیر امیدیار" شاید برای بسیاری آشنا باشد. او موسس کمپانی "ای بی" (ebay) می باشد. او یک دورگه ایرانی-آمریکایی است که از فرانسه به آمریکا مهاجرت کرد.
امروزه بسیاری از افراد در سراسر دنیا کلیپ ها و ویدیوهایی را از سایت یوتیوب مشاهده می کنند. بنیانگذار این شرکت موفق، یک مهاجر تایوانی به نام "استیو چن" بود.
کمتر کسی است که با هواپیماهای بویینگ آشنایی نداشته باشد. بوئینگ شرکت هوافضا و صنایع دفاعی آمریکایی و چندملیتی است، که در سال ۱۹۱۶ توسط "ویلیام بوئینگ"، در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن تأسیس شد. ویلیام پسر یک مهاجر استرالیایی-آلمانی بود.
در پایان این ویدئو می توان مشاهده نمود که گفته می شود مادر خود ترامپ نیزمهاجری از اسکاتلند است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала