بازنگری در دکترین هسته ای آمریکا

© Photo / Public domainبازنگری در دکترین هسته ای آمریکا
بازنگری در دکترین هسته ای آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال دیوید گالدفین، فرمانده ی نیروی هوایی آمریکا بیان داشت که ایالات متحده قصد دارد ، دکترین خود را برای استفاده از تسلیحات هسته ای در بهار امسال بازنگری کند.

به گفته ی گالدفین ، فرمانده ی جدید امنیت ملی « دیدگاه جدید و تازه ای» در بسیاری مسائل از جمله در استفاده از تسلیحات هسته ای دارد.
اواخر سال ۲۰۱۶ رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ برای تقویت و توسعه ی پتانسیل هسته ای ایالات متحده سخنرانی کرد. روسیه امیدوار است که گزینه ی جدید آمریکای هسته ای امکان استفاده ی بی حد و اندازه از تسلیحات هسته ای را مد نظر نداشته باشد. به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه این مطلب را به رسانه ها اعلام کرد.
اسپوتنیک گزارش می دهد: دکترین جدید واشنگتن امکان استفاده از تسلیحات هسته ای را در شرایطی که منافع مهم و حیاتی ایالات متحده در خطر باشد ، شامل می شود.
نماینده ی وزارت امور خارجه تاکید کرد که هیچ گونه وضوحی در این مورد وجود ندارد. هیچ کس نمی داند که معنای آن چیست. این مسئله برای خود دولت آمریکا مشخص است. و در واقع دکترین آمریکا با روسیه فرق دارد، برای آنکه در دکترین روسیه وظایف در صورت احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای کاملا مشخص است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала