کاخ سفید وضعیت اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری را چگونه پیش بینی کرده بود(ویدئو)

© AFP 2023 / Tim Sloanکاخ سفید وضعیت اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری را چگونه پیش بینی کرده بود(ویدئو)
کاخ سفید وضعیت اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری را چگونه پیش بینی کرده بود(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود برنامه های بسیاری برای خود داشت که در ویدئو طنزی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است،به این موضوع پرداخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه های اجتماعی که به مطالب طنز بسیار علاقه دارند از وضعیت های سیاسی نیز با خلاقیت بسیار بالایی مطالب طنز منتشر می کنند. یکی از مسائلی که کاربران بسیاری را بخود مشغول کرده است وضعیت اوباما پس از اتمام دوره ریاست جمهوری وی است. در این رابطه عکس های زیادی منتشر شده است اما یکی از پربازدیدترین ویدیوها، کلیپی است که کاخ سفید در اقدامی بی سابقه در صفحه ویژه خود در یوتیوب منتشر کرده است. در این کلیپ "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق آمریکا، به صورت طنزگونه پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود به دنبال کار می گردد. عنوان این فیلم "فرمانده کاناپه نشین" است که در آن "اوباما" و همسرش، "جو بایدن" (معاون وی) و "جان بینر"، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا مانند بازیگران یک فیلم واقعی به ایفای نقش می پردازند. پس از انتشار این فیلم در شبکه های مجازی تعجب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت و واکنش های بسیاری در پی داشت.
در این فیلم، ابتدا اوباما در دفتر خود در کاخ سفید نشسته است و با نگرانی از خود می پرسد تا دو سال دیگر در واشینگتن چه کنم ؟ در صحنه بعد معاون وی "جو بایدن" در حالی که عینک آفتابی به چشم دارد به اومی گوید که رئیس، به لندن برو.
در این فیلم همچنین اوباما به پیشنهاد "بایدن" به فکر اخذ گواهینامه رانندگی می افتد؛ چون که دیگر مجبور است بعد از پایان ریاست جمهوری، خودش رانندگی کند.
همچنین وی در این فیلم با مشکلی مواجه می شود که همواره از سوی مخالفانش مطرح شده بود. این مشکل بزرگ اثبات تولدش در خاک آمریکاست. زمانی که که نوبت وی برای انجام مصاحبه می رسد، مسئول شرکت نام وی را می پرسد و پس از آن که او نام خود را "باراک حسین اوباما" عنوان می کند گمان می کند که شناسنامه او جعلی است بنابراین برای تأیید هویتش از او گواهی تولد می خواهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала