پرداخت مالیات یک آمریکایی با ۵ فرغون پول خرد برای تنبیه اداره حمل و نقل

© Fotolia / ZIQUIUپرداخت مالیات یک آمریکایی با ۵ فرغون پول خرد برای تنبیه اداره حمل و نقل
پرداخت مالیات یک آمریکایی با ۵ فرغون پول خرد برای تنبیه اداره حمل و نقل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک آمریکایی ساکن لبانون با نام نیک استافورد به ازای مالیات های پرداخت نکرده اش ، پنج فرغون پول خُرد به سازمان حمل و نقل محل برد.

به گزارش اسپوتنیک ، بریستول هرالد کوریر در این باره اطلاع داد.
استافورد تصمیم گرفت به کارمندان محلی آموزش بدهد. این آمریکایی مدت زمان طولانی سعی داشت مشخص کند که چطور برای دو ماشین جدید خانواده او مالیات تعلق می گیرد. در عین حال نمایندگان دپارتمان به این مرد شماره های تلفن متخصصین مورد نظر را ندادند که به گفته استافورد با قوانین فدرال در خصوص آزادی اطلاعات منافات دارد.
او چندین ماه را به دعوا و درگیری با کارمندان مشغول بود و سرانجام از سازمان حمل و نقل به دادگاه شکایت کرد. اما در جریان روند دادگاه ، دستیار دادستان کل ایالت ویرجینیا از لیست شماره های تلفن ، شماره های مورد نظر را به استافورد داد و برای همین دادگاه بررسی پرونده را مختومه اعلام کرد.
اما استافورد پیگیریش را متوقف نکرد. او به خبرنگاران گفت: « آنها قصد دارند بعدا هم برای من مشکل بیافرینند. برای همین من کاری می کنم که برای آنها هم شرایط نامساعدی فراهم شود. »
این فرد آمریکایی بعد از آنکه متوجه شد مالیات ماشین های جدیدش ۳ هزاردلار است ، به بانک محلی ۳۰۰ هزار سکه ی یک سنتی سفارش داد و آنها را در پنج فرغون گذاشت و به سازمان حمل و نقل برد.
این روزنامه اطلاع می دهد که وزن سکه ها ۷۲۶ کیلو است و کارکنان سازمان این پول های خرد را طی هفت ساعت شمردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала