کشته و مجروهان حراجی جمعه سیاه در آمریکا

© AP Photo / Gunnar Rathbunکشته و مجروهان حراجی جمعه سیاه در آمریکا
کشته و مجروهان حراجی جمعه سیاه در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، حوادث تیر اندازی در نقاط مختلف آمریکا در مراسم آخرین جمعه ماه نوامبر "جمعه سیاه" ، حداقل 2 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشته است. جمعه سیاه وقت آغاز حراجی های گسترده برای سال نو در آمریکا است.

روزنامه نیویورک تایمز در سایت خود می نویسد که تا یک شبانه روز پیش از آغاز این حراجی، حداقل 4 حادثه تیر اندازی در نزدیکی مراکز خرید بزرگ رخ داده است. یک نفر در پی همین حوادت در ایالت نیوجرسی، جان خود را از دست داد و یک نفر نیز در نزدیکی مرکز خرید "Macy's" در آتلانتیک، زخمی شد. در این حادثه یک فرد ناشناس به سمت یک جوان 20 ساله محلی و برادرش شلیک کرد که به کشته شدن برادر کوچگتر و زخمی شدن برادر بزرگتر ختم شد.
حادثه دیگری نیز در پارکینگ فروشگاه "Walmart" در شهر "رنو" ایالت نوادا صورت گرفت. بر اساس گزارش پلیس، رانندگان 2 خودرو بر سر جای پارک با یکدیگر درگیر شدند و یکی از آنها دیگری را به ضرب گلوله از پای درآورد. شخص مجرم پس از شلیک، بلافاصه از محل حادثه گریخت.
در شهر "ممفیس" ایالت تنسی، چند فرد ناشناس شخصی را که از پارکینگ در حال رفتن به سمت مرکز خرید بود در مقابل این مرکز خرید به رگبار گلوله بستند. قربانی حادثه با جراحات سنگین بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. همچنین 2 نفر از دیگر ساکنان ایالت تنسی نیز قربانی تیراندازی های مقابل مراکز خرید شهر "جاتانوگا" شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала