بیش از دومیلیون آمریکایی کالج انتخاباتی را به رای دادن به کلینتون فرا خواندند

© REUTERS / Carlos BarriaБывший президент США Билл Клинтон, кандидат в президенты США Хиллари Клинтон и сенатор Тим Кейн после оглашения результатов президентских выборов
Бывший президент США Билл Клинтон, кандидат в президенты США Хиллари Клинтон и сенатор Тим Кейн после оглашения результатов президентских выборов - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از دومیلیون آمریکایی طوماری را امضا کرده و در ان کالج انتخاباتی (الکترال کالج) را به رای دادن به هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق فرا خواند که در انتخابات ریاست جمهوری 8 دسامبر در ایالات متحده از دونالد ترامپ شکست خورده است. این فراخوان روز پنج شنبه در سایت طومارهای عمومی (change.org) منتشر شده است.

در این طومار گفته می شود:" ما اعضای کالج انتخاباتی را به بی اعتنایی به نتایج رای گیری در ایالت های خود و رای دادن به هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق فرا می خوانیم. ترامپ برای سمت ریاست جمهوری آدم مناسبی نیست. ناتوانی ترامپ در کنترل رفتارش، ستیزه جویی ، بیانات دروغش، موارد قبول شده آزار جنسی و نداشتن تجربه ، وی را آدم خطرناکی برای جمهوری می کنند".
امضا کنندگان طومار در توضیح فراخوان خود می گویند کلینتون هرچند آرای الکترال کمتری را به دست آورده ، میزان آرای مستقیم مردم به وی بیشتر از ترامپ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала