سازمان فدرال تحقیقات آمریکا با اعلام از سرگیری رسیدگی به پرونده کلینتون ، قانون را نقض می کند

© REUTERS / Carlos Barriaسازمان فدرال بازرسی آمریکا با اعلام از سرگیری رسیدگی به پرونده کلینتون ، قانون را نقض می کند
سازمان فدرال بازرسی آمریکا با اعلام از سرگیری رسیدگی به پرونده کلینتون ، قانون را نقض می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هری رید، رهبر اقلیت دموکرات در سنای کنگره آمریکا معتقد است که جیمس کومی، رئیس دفتر فدرال تحقیقات (اف بی آی) ، با اعلام از سرگیری رسیدگی به پرونده ایمیل های نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات ، هیلاری کلینتون ، ممکن است قانون فدرال را نقض کند.

به گزارش اسپوتنیک ، روزنامه ی وال استریت ژورنال روز یکشنبه این مطلب را در سایت خود چاپ کرد.
چرک نویس نامه ی رسمی که رید می خواهد به کومی بفرستد به دست این روزنامه افتاد. در آن سناتور تاکید می کند که رئیس سازمان فدرال تحقیقات  ممکن است یکی از قوانین فدرال را نقض کند که از جمله مقامات عالی رتبه در دولت آمریکا را قدغن می کند که از نفوذ خود برای تاثیر در نتیجه انتخابات استفاده کنند. ریاست جمهوری آمریکا بدین ترتیب در دستان نماینده حزب جمهوری خواه خواهد بود.
در چرک نویس نامه ای که رید قرار بود آنرا برای رئیس سازمان فدرال بازرسی بفرستد آمده است: " من می خواهم به شما اطلاع دهم که دفتر من تاکید دارد که شما با اعمالتان " قانون هتچ" را نقض می کنید. شما با اقدامات سیاسی خود نمی توانید قانون را نقض کنید. " همانطور که روزنامه وال استریت ژورنال خاطر نشان می کند ، نامه رید برای کومی یک ژست سیاسی است و عواقب حقوقی به دنبال ندارد. روز جمعه خبر داده شد که سازمان فدرال بازرسی به پرونده جنجال برانگیز مربوط به استفاده کلینتون از کامپیوتر شخصی برای ارسال ایمیل های کاری در مقام وزیر امور خارجه آمریکا بازگشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала