ساخت مکمل غذایی برای مقابله با کرونا توسط دانشمندان نظامی روسیه

© Sputnik / Evgeniy Epanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت مکمل غذایی برای مقابله با کرونا توسط دانشمندان نظامی روسیه
ساخت مکمل غذایی برای مقابله با کرونا  توسط دانشمندان نظامی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
اشتراک
دانشمندان یکی از موسسات تحقیقات علمی وزارت دفاع روسیه مکمل غذایی منحصر به فردی به نام "KovBAD" ساخته اند که می تواند غلظت ویروس کرونا را در فرد مبتلا تا 16 برابر کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را سپهبد ایگور کریلوف فرمانده نیروهای دفاع رادیوآکتیوی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه  اطلاع داده است.
وی ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد مکمل غذایی ساخت دانشمندان وزارت دفاع روسیه پس از ارزیابی اثربخشی آن گواهی ثبت دولتی دریافت کرده است.
ساخت دارو ثمربخشی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
ساخت دارو ثمربخشی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه
سپهبد ایگور کریلوف اظهار داشت  آزمایشات ما نشان داد که در روز دوم استفاده از مکمل غذایی فعال بیولوژیکی به نام "KovBAD"، میزان ویروس در نازوفارنکس (حلق و بینی) به نصف و در روز ششم غلظت آن 16 برابر کاهش می یابد.
ژنرال روس افزود: به لطف مکمل های غذایی ساخته شده توسط دانشمندان نظامی، تأثیر عفونت کرونا بر بدن انسان کاهش می یابد. بنابراین، بیماری با عوارض کمتری پیش می رود. به گفته وی، ترکیبات اصلی مکمل های غذایی عصاره شاه توت، اکیناسه، فوکویدان، هیدرولیز ماهی مرکب اقیانوس آرام و سایر مواد با منشاء طبیعی است که باعث افزایش ایمنی ضد ویروسی بدن می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала