روسیه از ناتو خواست تا موضعش را در برابر روسیه مشخص کند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از ناتو خواست تا موضعش را در برابر روسیه مشخص کند
روسیه از ناتو خواست تا موضعش را در برابر روسیه مشخص کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
زاخارووا: وقت آن است که ناتو تصمیم بگیرد، مشکلات را با روسیه حل کند یا آن را مهار کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، زمان آن فرا رسیده است که ناتو در مورد نگرش خود در قبال روسیه تصمیم بگیرد، ناتو باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد مشکلات را با مسکو حل کند یا آن را مهار کند.
وی گفت: "در اینجا این سوال، من فکر می کنم، باید به شما - روزنامه نگاران، جامعه متخصصان، و همچنین متخصصان ناتو و نمایندگان این بلوک بپردازد: موضع شما برای ایجاد روابط (با فدراسیون روسیه) چیست؟ دقیقاً چه می خواهید؟؟ زیرا به نظر من، زمان آن رسیده است که تصمیم بگیریم، پس از چنین اقداماتی لازم است که تصمیم بگیریم، از جمله در سطح عمومی، دقیقاً چه می خواهیم. آنها می خواهند مشکلات و چالش هایی واقعی و جهانی را حل کنند که فقط می توان آنها را به صورت جمعی حل کرد و بدون روسیه هیچ راهی وجود ندارد؟ یا آیا آنها می خواهند بی وقفه در اجرای سیاست مهار به شیوه ای ابتدایی مشارکت داشته باشند؟"
ناتو قبلاً تأیید کرد که اعتبار هشت کارمند ماموریت روسیه در این اتحادیه را لغو کرده و تعداد اعتبارنامه های فدراسیون روسیه را به 10 نفر کاهش داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала