نیروهای مسلح روسیه شروع به دریافت اس-۵۰۰ کردند

CC BY 4.0 / Ministry of Defence of the Russian Federation / نیروهای مسلح روسیه شروع به دریافت اس-۵۰۰ کردند
نیروهای مسلح روسیه شروع به دریافت اس-۵۰۰ کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
اشتراک
معاون نخست وزیر روسیه اذعان کرد: آزمایشات دولتی به تازگی به پایان رسیده و اولین تحویل این سامانه به نیروهای مسلح آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه، در بیانیه ای در حاشیه انجمن نفت و گاز تیومن گفت: آزمایش های دولتی سیستم موشکی ضدهوایی اس-۵۰۰ پرومتئوس به پایان رسیده است و نیروهای روسی دریافت اولین نمونه از این سلاح ها را آغاز کرده اند.
اردوغان: ترکیه هیچ شکی در خرید دومین واحد اس -400 از روسیه ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
اردوغان: ترکیه هیچ شکی در خرید دومین واحد اس -400 از روسیه ندارد
نماینده گفت: آزمایشات دولتی به تازگی به پایان رسیده و اولین تحویل این مجموعه آغاز شده است و این هنوز در محدوده کاملی نیست که "آلماز-آنتیم" باید به درخواست مشتری بسازد؛ اینها پیکربندی هایی از مجموعه ترکیب مورد توافق هستند.
بوریسوف اولین خریدار احتمالی اس-۵۰۰ را "پرومتهوس" نامید.
به گفته وی، هند می تواند یکی از خریداران شود. اما هنوز هیچ توافقی در برنامه های عملی وجود ندارد و این یک شیوه معمول است: تا زمانی که نیروهای مسلح بومی خود را اشباع نکنیم، به خارج از کشور نمی فروشیم.
در ژوئن، نشریه ایزوستیا با استناد به منابع وزارت دفاع روسیه گزارش داد که اس-۵۰۰ پرومتئوس مهمات ویژه ای را که برای نابودی کلاهک های موشک بالستیک دشمن طراحی شده است دریافت می کند.
در ماه مه، مجله نشنال اینترست اظهار داشت که اس-۵۰۰ پرومتئوس روسی قادر است نسل پنجم جنگنده های اف-۲۲ رپتور و اف-۳۵ لایتنینگ ۲ آمریکایی را شناسایی و مورد هدف قرار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала