زاخارووا شواهدی از دخالت آمریکا در انتخابات روسیه اعلام کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnyaزاخارووا شواهدی از دخالت آمریکا در انتخابات روسیه اعلام کرد
زاخارووا شواهدی از دخالت آمریکا در انتخابات روسیه اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه فدراسیون روسیه اظهار داشت: دخالت آمریکا در امور و انتخابات در روسیه مستند است و ما مدارک کافی در دست داریم.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دخالت آمریکا در امور داخلی روسیه، از جمله در انتخابات مستند شده است.
سفیر آمریکا در مسکو به وزارت خارجه روسیه احضار شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2021
سفیر آمریکا در مسکو به وزارت خارجه روسیه احضار شد
وی تصریح کرد: در آستانه سفیر آمریکا جان سالیوان، به وزارت خارجه احضار شد؛ به این دیپلمات گفته شد که مسکو شواهد غیرقابل انکاری از نقض قوانین روسیه توسط "غول های دیجیتالی" آمریکایی دارد. سرویس دیپلماتیک بر عدم پذیرش چنین اقداماتی تأکید کرد.
زاخارووا در ادامه افزود: ما وضعیت را در مورد حقایق ملموس به طرف آمریکایی ارائه کردیم، که ثابت می کند که از خاک ایالات متحده آمریکا، با استفاده از بسترهای اینترنتی متعلق به انحصارات اینترنتی آمریکا و تعدیل آنها، اعمال نفوذ واضح در فرآیندهای داخلی ما - فرایندهای سیاسی، فرایندهای انتخاباتی، شده است.
وی خاطرنشان کرد، که طرف آمریکایی هنوز هیچ گونه واکنشی نسبت به سفر دیروز سالیوان به وزارت خارجه نشان نداده است.
رای گیری در دوما و سایر انتخابات امسال از ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر برگزار می شود. مجلس نمایندگان برای یک دوره پنج ساله بر اساس یک سیستم مختلط ۲۲۵ نماینده - بر اساس لیست احزاب، ۲۲۵ نماینده دیگر - بر اساس حوزه های انتخابیه تک نمایندگی انتخاب می شود.
الا پامفیلوا رئیس کمیسیون گفت: از ماه ژوئیه، تعداد تأثیرات بالقوه خطرناک بر منابع CEC و وب سایت های کمیسیون های انتخاباتی دو و نیم بار افزایش یافته است.
به گفته وی، حدود یک سوم آنها دارای درجه حساسیت بسیار بالایی هستند و اگر با موفقیت اجرا شوند، می توانند صدمات قابل توجهی را ایجاد کنند. متخصصان تمام اقدامات لازم را برای محافظت در برابر چنین حملاتی انجام می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала