31 تروریست در روسیه بازداشت شدند

© Photo / Federal Security Service of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر 31 تروریست در روسیه بازداشت شدند
31 تروریست در روسیه بازداشت شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
اشتراک
روابط عمومی سرویس فدرال امنیت روسیه (FSB) اطلاع داد نیروهای امنیتی در مسکو و تعدادی دیگر از مناطق فدراسیون روسیه 31 عضو سازمان تروریستی "کتیبه توحید والجهاد" (گروهک ممنوعه در روسیه) را که به استخدام اعضای جدید و اعزام آنها به سوریه می پرداختند، بازداشت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است:"FSB فدراسیون روسیه  با همکاری وزارت کشور و سرویس فدرال گارد ملی فدراسیون روسیه، در چارچوب عملیات ویژه در شهرهای مسکو ، نووسیبیرسک ، یاکوتسک ، کراسنویارسک ، شهر کانسک استان  کراسنویارسک و روستای پروکودسکویه در استان نووسیبیرسک ، فعالیتهای ساختار بین منطقه ای سازمان تروریستی"کتیبه توحید والجهاد"  را سرکوب کرده و 31 نفر از سرکردگان و اعضای این سازمان را بازداشت شدند.

در پی تحولات افغانستان پوتین دستور تقویت امنیت روسیه در تمامی زمینه ها را صادر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
در پی تحولات افغانستان پوتین دستور تقویت امنیت روسیه در تمامی زمینه ها را صادر کرد

به گفته مقامات امنیتی روسیه ، اعضای این هسته به استخدام اعضای جدید پرداخته و نیروهایی را به مناطق عملیات جنگی اعزام کرده ، تروریست ها را در سوریه تامین مالی کرده و همچنین دیگر جرایم تروریستی را مرتکب شده اند.

خاطرنشان می شود که در حین دستگیری ، ادبیات مذهبی ممنوع  مطالب ویدئویی تبلیغاتی سازمان تروریستی "کتیبه توحید والجهاد"  و همچنین وسایل ارتباطی، رسانه های الکترونیکی و کارت های بانکی ضبط شد. افزوده می شود که بازپرسان علیه دستگیر شدگان پرونده های جنایی تشکیل داده و عملیات تحقیقاتی وپیگردی  و دیگر اقدامات قضایی ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала