روسیه شرط خروج طالبان از فهرست تروریست ها را اعلام کرد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه شرط خروج طالبان از فهرست تروریست ها را اعلام کرد
روسیه شرط خروج طالبان از فهرست تروریست ها را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
اشتراک
طالبان (یک سازمان و گروه تروریستی ممنوع در روسیه) بسته به اعمال و اقدامات خود از لیست سازمان های تروریستی خارج خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه اعلام نمود: "این سوالی است که از اقدامات، مراحل و سیاست های مشخص توسط گروه طالبان تعیین می شود. این امر در تئوری حل نمی شود، این امر در عمل حل می شود. طالبان (یک سازمان و گروه تروریستی ممنوع در روسیه) بسته به اعمال و اقدامات خود از لیست سازمان های تروریستی خارج خواهند شد."

بایدن: گمان نمیکنم که طالبان تغییری کرده باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
بایدن: گمان نمیکنم که طالبان تغییری کرده باشد

 پیش از این، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه این سازمان اعلام کرده بود که روسیه با نمایندگان سازمان های تروریستی در افغانستان همکاری نمی کند.

پیش از این ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، سفارت روسیه در افغانستان در حال برقراری ارتباط با "طالبان" (ممنوع در روسیه) در کابل در خصوص فعالیت بدون مشکل سفارت در کابل است؛ سفارت طبق روال عادی مشغول به کار است.
زاخارووا گفت: "سفارت روسیه در پایتخت افغانستان، از جمله بخش کنسولی به کار عادی خود ادامه می دهد. سفارت با نمایندگان "طالبان" (ممنوع در روسیه) در افغانستان در درجه اول برای تامین امنیت شهروندان روس و همچنین فعالیت بدون مشکل دفاتر روسیه در این کشور در ارتباط است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала