عرضه اولین موشک بدون هدایت شونده S13B در نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۲۰

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر عرضه اولین موشک بدون هدایت شونده S13B در نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۲۰
عرضه اولین موشک بدون هدایت شونده S13B در نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۲۰ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
کارخانه «تخ ماش» شرکت دولتی «روس تخ» برای اولین بار در نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۲۱، موشک چند منظوره بدون هدایت شونده با کارایی بالا اس ۱۳ بی را معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه مدیر کل تخ ماش الکساندر کوچاکین در این خصوص اطلاع داد: «موشک هواپیمایی بدون هدایت شونده اس ۱۳ بی، با افزایش کارایی، توانایی چندین موشک از سیستم موشکی بدون هدایت شونده اس ۱۳ با کالیبر ۱۲۲ میلیمتری را دارند، این موشک های بدون هدایت شونده اس ۱۳ تی و اس ۱۳۰ اف هستند که در روسیه و خارج از کشور شناخته شده اند. بدلیل کاربردهای متنوع این محصول نه تنها در بازار داخلی بلکه در خارج از کشور نیز عرضه می شود.»

وی تاکید کرد که موشک اس ۱۳ بی  دارای یک کلاهک سوراخ کننده بتن با قدرت بسیار بالاست. این موشک برای استفاده به عنوان بخشی از تسلیحات موشکی بدون هدایت در هواپیماهای عملیاتی –تاکتیکی و دریایی برای از بین بردن اهداف در پناهگاه های بتنی و باندهای میدان هوایی و سایر اهداف و همچنین تجهیزات و نیروهای آسیب پذیر در دسترسی آزاد استفاده می شود.»

نمایشگاه بین المللی هوافضای ماکس ۲۰۲۱ از ۲۰ تا ۲۵ ژوئیه در ژوکوفسکی واقع در اطراف مسکو برگزار می شود.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала