روسیه: آمریکا پشت حرکت تحریک آمیز ناوشکن انگلیسی قرار دارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: آمریکا پشت حرکت تحریک آمیز ناوشکن انگلیسی قرار دارد
روسیه: آمریکا پشت حرکت تحریک آمیز ناوشکن انگلیسی قرار دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
پسکوف حرکت تحریک آمیز ناوشکن انگلیسی را با برنامه‌ریزی ایالات متحده دانست.

به گزارش اسپوتنیک، دبیر مطبوعاتی کرملین، دیمیتری پسکوف گفت، رئیس جمهور روسیه مطمئن است که برنامه های تحریک آمیز مانند ناوشکن انگلیسی در آبهای سرزمینی روسیه در سواحل کریمه، در ایالات متحده برنامه ریزی شده است.

اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند

سخنگوی کرملین در گفتگو با کتنال تلویزیونی "روسیه 1" گفت: "من فکر می کنم که البته اطلاعات ما می داند چه کسی در آنجا تصمیم گرفته است [درباره ناوشکن انگلیس]. اما، البته من فکر می کنم که ماهیت چنین عملیاتی هنوز توسط رفقای ارشد برنامه ریزی شده است – از آنسوی اقیانوس ."

به نظر وی، "در این مورد، ناوشکن فقط ابزاری برای تحریک بود." "و رئیس جمهور [ولادیمیر پوتین] توضیح داد که به این ترتیب برخی از تنگناها، نقاط ضعف در سیستم نظارت بر یکپارچگی مرز، در سیستم پاسخ، و غیره و غیره بررسی می شود. "این یک تحریک عمدی و کاملاً برنامه ریزی شده است."

پسکوف گفت، روسیه به سختى به تحریکات مانند حادثه ناوشکن انگلیس پاسخ خواهد داد.

یادآور می‌شود که روز 23 ژوئن، ناوشکن نیروی دریایی انگلیس به نام  Defender از مرز آبی روسیه عبور کرده و به  اندازه سه کیلومتر وارد آبهای روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت (کریمه) شد. کشتی انگلیسی پس از آنکه کشتی گشت مرزبانی روسیه آتش هشدار دهنده گشود و هواپیمای روسی سوخو 24 ام  بمباران هشدار دهنده ای را انجام داده و چهار بمب اوفاب  را به مسیر حرکت ناوشکن انگلیسی پرتاب کرد، تا زمانی که ناوشکن انگلیسی آبهای روسیه را ترک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала