فوربس: اقدامات روسیه نشانه شومی برای انگلیس است

CC0 / Petty Officer 1st Class Randi Brown / فوربس: اقدامات روسیه نشانه شومی برای انگلیس است
 فوربس: اقدامات روسیه نشانه شومی برای انگلیس است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
فوربس می نویسد که هواپیماهای میگ -31 که به سوریه منتقل می شوند، می توانند کشتی های انگلیسی را در مدیترانه تهدید کنند و آتش هشدار ارتش روسیه به سمت ناوشکن Defender را می توان "نشانه شومی" دانست.

به گزارش اسپوتنیک، نویسنده مجله تخصصی فوربس، راب لی می نویسد: "من فکر می کنم که اکنون، پس از حادثه ناوشکن Defender ، احتمال اینکه روسیه آمادگی تهاجمی بیشتری نسبت به ناو هواپیمابر انگلیس کوئین داشته باشد و احتمالاً حملات ناو هواپیمابر را شبیه سازی می کند، بیشتر است."

ناوشکن آمریکایی وارد دریای سیاه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.06.2021
ناوشکن آمریکایی وارد دریای سیاه شد

از سوی دیگر، هواپیماهای MiG-31K با موشک های مافوق صوت داگر به دلیل سرعت و برد موشک ها، یک نیروی ضربتی ضد کشتی بالقوه قدرتمند را نشان می دهند. با این حال، همانطور که نویسنده مقاله اشاره کرد، ممکن است انتقال هواپیماهای روسی به پایگاه هوایی سوریه تنها یکی از مراحل آزمایش این سلاح باشد.

روز چهارشنبه ، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ناوشکن انگلیسی Defender از مرزهای روسیه در نزدیکی کیپ فیولنت (کریمه) عبور کرد. کشتی مرزی روسیه پس از هشدارهای مکرر به ناوشکن انگلیس هشدار داد. همانطور که نماینده وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخاروا گفته است، رفتار انگلیس را یک تحریک می داند.

گروه حمل و نقل انگلیس با ناوشکن Queen Elizabeth در دریای مدیترانه در جنوب قبرس و در مجاورت منطقه تمرین روسیه واقع شده است. ناو هواپیمابر انگلیس قرار است تا 30 ژوئن در حالت آماده باش قرار گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала