ارزیابی سازنده واکسن روسی در خصوص خطر ناباروری پس از واکسیناسیون علیه کرونا

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی سازنده واکسن روسی در خصوص خطر ناباروری پس از واکسیناسیون علیه کرونا
ارزیابی سازنده واکسن روسی در خصوص خطر ناباروری پس از واکسیناسیون علیه کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
آکادمیسین الکساندر گینتسبورگ، مدیر مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا روسیه اظهار داشت تزریق واکسن اسپوتنیک وی علیه کرونا ویروس خطر ناباروری در آینده را به وجود نمی آورد زیرا این بر اساس آدنو ویروس ساخته شده که بشر طی مدت بسیار طولانی با آن زندگی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، آکادمیسین الکساندر گینتسبورگ گفت: "نه از نظر تکاملی و نه از نظر نزدیکترین مشاهدات پزشکی مدرن، این واکسن تأثیر منفی ندارد."

 چگونه روش ابداعی روسی کوکتل واکسن اسپوتنیک وی، مورد استقبال جهان قرار گرفت   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
چگونه روش ابداعی روسی "کوکتل واکسن" اسپوتنیک وی، مورد استقبال جهان قرار گرفت

وی خاطرنشان کرد که بخش  اول  و بخش دوم اسپوتنیک وی بر اساس آدنو ویروس 26 و آدنو ویروس 5 ساخته می شوند که هر دو مدتها پیش در بین انسان ها ظاهرشده اند.

آکادمیسین الکساندر گینتسبورگ خاطرنشان ساخت : "طی این مدت همانطور که می دانیم ، تعداد انسان ها  به 7.5 میلیارد نفر رسیده است. هیچ کس در مورد این دو ویروس که در بدن ما وجود دارد و ده ها بار به شکل سرماخوردگی های نسبتاً خفیف با آنها درگیر شده ایم ، دچار سوء ظن نشده است.  آیا برخورد با این ویروس ها هنگام سرماخوردگی کسی منجر به عدم امکان بارداری و مختل شدن سایر فرآیندهای تولید مثل شده است؟ هرگز در هیچکدام از  پروتکل های پزشکی در این مورد چیزی مشاهده نشده است".

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در تمام مناطق روسیه انجام می شود. وزارت بهداشت روسیه  اوت سال 2020 "اسپوتنیک وی"، اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از کووید 19 ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا تهیه شده است. به دنبال آن سه واکسن دیگر به نام های اپی واک کرونا  (“EpiVacCorona”) ،کووی واک “KoviVac”) ) و واکسن یک بخشی "اسپوتنیک لایت" علیه کرونا در روسیه به ثبت رسیده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала