لهستان موشک های خریداری شده از آمریکا را مستقر نمود

© REUTERS / Kacper Pempel لهستان موشک های خریداری شده از آمریکا را مستقر نمود
 لهستان موشک های خریداری شده از آمریکا را مستقر نمود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
کشور لهستان، موشک های خریداری شده از ایالات متحده امریکا را در شرق این کشور مستقر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح لهستان اعلام نمودند که مقامات لهستانی دستگاه موشک  ضد تانک جاولین (ATGM) را که قبلاً از ایالات متحده خریداری شده بود را در شرق این کشور مستقر نمودند.

لهستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
لهستان سه دیپلمات روسیه را عنصر نامطلوب اعلام کرد

طبق این گزارش، نیروهای لهستانی آموزش های لازم را دیده اند و آماده استفاده از آن دستگاه های موشک در مقابل دشمن متجاوز بالقوه هستند.

طبق قرارداد امضا شده با آمریکا، لهستان، بعد از امریکا، اولین کشور می باشد که جدیدترین نوع موشک FGM-148 ° F را دریافت می کند، که سال گذشته تولید شده است. سپس کارشناسان اشاره کردند که دستگاه های موشکی امریکایی به ویژه ضد "زره پوش روسی" طراحی شده اند و خریداران اصلی آن - کشورهای اروپایی نزدیک و هم مرز با روسیه می باشد.

پیشترنشریه آمریکایی "نشنال اینترست" سامانه موشکی اس 400 را یک عامل هراس آور برای ناتو نامیده و نوشته بود اس 400 از نظر عملکرد و توانایی چندین برابر از سیستم های قبلی اس 300 برتر است. طبق نوشته این نشریه، اس 300 فقط یک سامانه پدافند هوایی دوربرد است ، در حالی که جدیدترین مجموعه روسی بسیار پرکاربردتر است و به لطف داشتن چهار نوع موشک مختلف ، قادر است اهداف را درهم در  فواصل کوتاه و و هم در فواصل طولانی مورد اصابت  قرار دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала