پوتین از خبرنگار شبکه NBC خواست وسط کلامش نپرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از خبرنگار شبکه NBC خواست وسط کلامش نپرد
پوتین از خبرنگار شبکه NBC خواست وسط کلامش نپرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2021
اشتراک
پوتین در مصاحبه به روزنامه نگار شبکه ان.بی.سی کیرا سیمونز گفت: شما وقتی جواب های من را دوست ندارید کلام من را قطع می کنید.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در مصاحبه ای با تلویزیونی آمریکایی ان.بی.سی، به كیرا سیمونز خبرنگار این شبکه گفت: شما دهان من را می بندید و مجال صحبت نمی دهید.

پوتین در مورد موضوعات دیدار با بایدن صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2021
پوتین در مورد موضوعات دیدار با بایدن صحبت کرد

در طول مصاحبه، در بخشی موضوع به این واقعیت معطوف شد که در روسیه به برخی از نمایندگان مخالف دولت و روزنامه نگاران منتقد برچسب عوامل خارجی زده می شود.

به نوبه خود، پوتین یادآوری کرد که قانون کارگزاران خارجی در ایالات متحده در دهه ۱۹۳۰ تصویب شد، این قانون بسیار سختگیرانه تر از قانون روسیه است.

روزنامه نگار NBC گفت: "اما، آقای رئیس جمهور فقط این است که در آمریکا ما آنچه را که اکنون انجام می دهید می نامیم،"اما شما خودتان، به خودتان نگاه کنید"- این همان چیزی است که در آمریکا می گویند. من صریحاً یک سوال مستقیم می پرسم.

رئیس دولت روسیه از او پرسید: بگذارید من پاسخ دهم، شما از من سوالی پرسیدید. پاسخ من را دوست ندارید و فوراً حرف مرا قطع می کنید.

به نوبه خود، سیمونز گفت که او فکر می کند پوتین معتقد است که کشورها نباید در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت کنند و نباید در مورد سیاست ها اظهارنظر کنند و به نظر او رئیس دولت روسیه این کار را می کرد.

پوتین پاسخ داد: نه. اگر صبر داری و اجازه می دهی آنچه را می خواهم بگویم تا آخر بگویم، همه چیز برایت روشن می شود. اما شما پاسخ من را دوست ندارید، نمی خواهید مخاطبان شما پاسخ من را بشنوند، این مشکل است. ساکتم کردید آیا این آزادی بیان است؟ یا آزادی بیان به روش آمریکایی است؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала